„Wolf Race“ dalyviai naujajame sezone važiuos vienodomis padangomis

2017 metų „Autoplius.lt Fast Lap“ sezono Lietuvos „Wolf Race“ žiedinių lenktynių čempionate sportininkai važiuos su vieno gamintojo ir modelio padangomis. Po nuodugnių testų ir derybų nuspręsta naudoti sparčiai besiplečiančio ir rimtai į automobilių sportą nusitaikiusio Taivano gamintojo „Nankang“ sportiškąjį padangų modelį AR-1.
Lietuvos „Wolf Race” žiedinių lenktynių čempionate
Lietuvos „Wolf Race” žiedinių lenktynių čempionate

Kaip pasakoja vienas iš „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynių organizatorių Giedrius Čenkus, naujovė galios konkurencingiausių R1600 ir R2000 klasių lenktynininkams, mat šie patys išreiškė norą varžytis vienoda „semi-slick“ tipo padanga. Daugumai lenktynininkų tai leis sumažinti sezono išlaidas ir suartins konkurenciją tarpusavyje.

„Dialogas su „Nankang“ vyko labai sklandžiai. Jie rodė didelį dėmesį tiek atvykdami į mūsų finalinį etapą Kačerginėje, tiek tiekdami visą reikiamą informaciją padangų testų metu. Pavyzdžiui „Nankang“ tiksliai nurodė tinkamiausius padangų slėgius atsižvelgiant į oro sąlygas bei testams naudojamą automobilį, taip pat patys rekomendavo, kaip adaptuoti padangą esant šlapioms sąlygoms“, – detales atskleidžia jis.

„Nankang“ pandangų bandymai „Nemuno žiede“
„Nankang“ pandangų bandymai „Nemuno žiede“

Testai ištvermei

Dar rudenį „Nankang AR-1” padangas išbandė ir savo vertinimus pateikė vienas labiausiai patyrusių „Autoplius.lt Fast Lap“ ir ilgų distancijų lenktynių dalyvių klaipėdietis Karolis Gedgaudas su R2000 klasės aštuntos kartos „Honda Civic“. Jis atliko vieną apšilimo sesiją, du kvalifikacinius važiavimus ir imitavo dvejas lenktynes po 8 ratus. Klaipėdietis įveikė 30 ratų, o geriausias rato įveikimo laikas buvo užfiksuotas 29 rate. Lenktynininkas pastebėjo, kad „Nankang AR-1” padanga turi stiprius šonus. Dėl šios priežasties, ji stabili posūkiuose ir leidžia lengvai palaikyti reikiamą slėgį visų lenktynių metu.

„Turėjome galimybę išbandyti ir kur kas pigesnes, entuziastų bendruomenėje palankiai vertinamas „semi-slick“ tipo padangas. Visos jos puikios bendro naudojimo keliuose, tačiau testų metu įsitikinome, kad nėra stebuklo: pigesnės padangos buvo geros trumpuose sprintuose, bet ilgesnėje distancijoje bei lenktynių imitacijoje buvo nepatvarios ir nenuspėjamos“, – apie bandymus pasakoja G. Čenkus.

Jis taip pat pabrėžia, kad, renkantis padangą, labai svarbi tiekimo kokybė ir galimybės. Oficialus „Nankang“ padangų tiekėjas Lietuvoje yra kompanija „Juta“, kurios vadovus gerai žino automobilių sportu besidomintys žmonės.

Giedrius Čenkus ir Jonas Gelžinis
Giedrius Čenkus ir Jonas Gelžinis

„Ilgainiui bendraujant su „Juta“ atstovais Audriumi ir Jonu Gelžiniais įsitikinome, kad galime pasitikėti jų darbo kokybe. Tai yra viena didžiausių automobilių dalių ir padangų tiekėjų, o Gelžinių tiesioginis ryšys su automobilių sportu bendradarbiavimą dar labiau palengvina“, – pabrėžia G. Čenkus.

Lenktynininkai galės naujausias padangas užsisakinėti internetu. Jos bus pristatytos sportininkams arba bus galima atsiimti septyniolikoje „Juta” parduotuvių visoje Lietuvoje. Taip pat visų lenktynių savaitgalių metu „Juta“ garantuos padangų montavimo bei pardavimo paslaugą pačioje trasoje.

„Nankang“ pandangų bandymai „Nemuno žiede“
„Nankang“ pandangų bandymai „Nemuno žiede“

Artimesnė konkurencija

J. Gelžinis džiaugiasi, kad pagaliau „Nankang“ asortimentą papildė lenktynių trasoms skirta padanga ir prognozuoja, kad jos naudojimas Lietuvos „Wolf Race” žiedinių lenktynių čempionate žiūrovams padovanos konkurencingą reginį.

„Tiek „Porsche Carrera Cup“ taurės lenktynėse, tiek kitose žinomose pasaulinio lygio serijose, kuriose siekiama užtikrinti konkurenciją tarp dalyvių, naudojama vieno gamintojo padanga. Manau – tai puikus sprendimas, leisiantis Lietuvos „Wolf Race“ žiedinių lenktynių čempionate matyti dar artimesnę kovą. Taip pat po testų „Nemuno žiede“ paaiškėjo, kad padanga greitai nedyla, o tai dalyviams leis gerokai sumažinti išlaidas sezono metu“, – savo įžvalgomis dalijosi vienas geriausių šalies lenktynininkų.

Tuo tarpu „Nankang“ gamintojo atstovas Europos rinkai Shane‘as Yangas pasakoja, kad kompanija bendradarbiauja su daugiau nei 30 lenktynių serijų visoje Europoje. Jis lankėsi paskutiniajame „Autoplius.lt Fast Lap“ etape ir prisimena, kad renginys paliko puikų įspūdį, todėl neliko abejonių dėl bendradarbiavimo.

Shane‘as Yangas
Shane‘as Yangas

„Juta“ atstovai pasiūlė apsilankyti „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse. Esu buvęs daugelyje lenktynių, bet turiu pripažinti, kad šios išsiskiria dėmesiu tiek vairuotojams, tiek žiūrovams. Labai platus automobilių spektras, žiūrovai turi galimybę iš arčiau susipažinti su komandomis – tikra automobilių sporto svajonių šalis. Be jokios abejonės, tai yra ta vieta, kur nori dalyvauti ir „Nankang“, – rugpjūtį Lietuvoje prisimena Sh. Yangas.

Jis taip pat pridūrė, kad kitais metais AR-1 padanga sulauks naujo mišinio ir dizaino, taigi lenktynės žada būti dar greitesnės.

„Autoplius.lt Fast Lap“ 2017 sezoną pradės gimtinėje – pirmasis etapas vyks gegužės 13 d. Kačerginėje, „Nemuno žiedo“ trasoje.

VIDEO: „Nankang AR-1“ padangų bandymai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų