Pirmose R1600 ir R2000 klasių „Wolf race“ lenktynėse greičiausias buvo Karolis Gedgaudas su „Honda Civic“. Nuo pat lenktynių pradžios išsiveržęs į priekį, jis šios pozicijos neužleido niekam iki pat 8 ratus trukusių lenktynių pabaigos. Visą laiką jį vijęsis Mantas Neverdauskas rimčiau pasipriešinti nesugebėjo, kaip ir Aleksandras Iljinas. Visi „Honda Civic“ vairuotojai vienas nuo kito atitolo saugiais atstumais ir, nedarydami klaidų, juos išlaikė iki pat finišo.
Kur kas prasčiau pirmosios lenktynės baigėsi Edvinui Mardosui ir Dovydui Najui. Jie abu patyrė avarijas – abu „stadiono“ posūkyje išslydo iš trasos ir apsivertė.
„Wolf Race“ R1600 ir R2000 klasių 1 lenktynių „Top 10“ | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Vieta | Nr. | Lenktynininkas | Laikas | Skirtumas | Klasė | Automobilis |
1 | 115 | Karolis Gedgaudas | 14:14.744 | R2000 | Honda Civic TypeR | |
2 | 113 | Mantas Neverdauskas | 14:15.306 | 0.562 | R1600 | Honda Civic |
3 | 38 | Aleksandr Iljin | 14:16.115 | 1.371 | R2000 | Honda Civic |
4 | 27 | Tauras Tunyla | 14:16.893 | 2.149 | R1600 | VW Lupo |
5 | 101 | Deividas Sakalauskas | 14:18.480 | 3.736 | R1600 | Honda Civic |
6 | 15 | Lukas Stanevičius | 14:20.429 | 5.685 | R1600 | Honda CRX |
7 | 16 | Kristijonas Pelanis | 14:21.739 | 6.995 | R2000 | Honda Civic |
8 | 59 | Tadas Petukauskas | 14:24.829 | 10.085 | R2000 | Honda Civic |
9 | 123 | Mantvydas Repšys | 14:25.927 | 11.183 | R2000 | Honda Civic |
10 | 78 | Gedas Drukteinis | 14:26.897 | 12.153 | R2000 | Opel Ascona |
Antrosiose lenktynėse intrigos buvo gerokai daugiau, kadangi greičiausiųjų dešimtukas susikeitė vietomis. T.y., pirmą vietą pirmose lenktynėse užėmęs K.Gedgaudas antrosiose startavo iš dešimtos. Antras finišavęs M.Neverdauskas – iš devintos ir t.t.
Tai lėmė, kad šiose lenktynėse netrūko lenkimų, nes lyderiai skynėsi kelią į priekį ir finišą pirmose pozicijose pasiekė tie patys žmonės: M.Neverdauskas ir K.Gedgaudas. Tik šįkart jie džentelmeniškai susikeitė vietomis.
„Wolf Race“ R1600 ir R2000 klasių 2 lenktynių „Top 10“ | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Vieta | Nr. | Lenktynininkas | Laikas | Skirtumas | Klasė | Automobilis |
1 | 113 | Mantas Neverdauskas | 10:55.752 | R1600 | Honda Civic | |
2 | 115 | Karolis Gedgaudas | 11:04.210 | 8.458 | R2000 | Honda Civic TypeR |
3 | 16 | Kristijonas Pelanis | 11:11.804 | 16.052 | R2000 | Honda Civic |
4 | 27 | Tauras Tunyla | 11:16.621 | 20.869 | R1600 | VW Lupo |
5 | 38 | Aleksandr Iljin | 11:17.490 | 21.738 | R2000 | Honda Civic |
6 | 101 | Deividas Sakalauskas | 11:19.536 | 23.784 | R1600 | Honda Civic |
7 | 15 | Lukas Stanevičius | 11:23.382 | 27.630 | R1600 | Honda CRX |
8 | 123 | Mantvydas Repšys | 11:23.826 | 28.074 | R2000 | Honda Civic |
9 | 46 | Karolis Blėdis | 11:24.987 | 29.235 | R2000 | Renault Clio |
Susumavus abiejų lenktynių rezultatus, buvo išaiškinti ir klasių nugalėtojai: R1600 greičiausias buvo M.Neverdauskas, antras liko Tauras Tunyla, trečias – Deividas Sakalauskas.
R2000 klasėje konkurencijos neturėjo K.Gedgaudas, antras buvo Aleksandras Iljinas, trečias – Kristijonas Pelanis.
Tarp greičiausiųjų – avarijos
Galingiausių „Wolf Race“ klasių, R3000 ir R3000+, pirmosios lenktynės nuo starto tapo intrigų katilu. Lyderiais čia pabuvo net 4 lenktynininkai: iš pirmos vietos lenktynes pradėjęs Antanas Vėbra su „Mazda RX-8“ nepajudėjo iš starto. Tuomet į priekį išsiveržė Ramūnas Čapkauskas su BMW 3, tačiau jį po kelių ratų aplenkė Andrius Firantas su „Honda S2000“. Šio automobiliui dėl techninių problemų sustojus viduryje trasos, į priekį išsiveržė Robertas Kupčikas su dyzeliniu BMW 3, šioje pozicijoje ir pasiekęs finišą.
Antras finišą pasiekė R.Čapkauskas, o trečias – visą laiką lyderių trijulę sekęs Arūnas Gečiauskas su „Mitsubishi Lancer Evo“. Beje, tai – vienintelis keturiais ratais varomas automobilis, dalyvaujantis galingiausios „Wolf Race“ klasės lenktynėse.
„Wolf Race“ R3000 ir R3000+ klasių 1 lenktynių „Top 10“ | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Vieta | Nr. | Lenktynininkas | Laikas | Skirtumas | Klasė | Automobilis |
1 | 126 | Robertas Kupčikas | 10:26.842 | R3000+ | BMW 330D | |
2 | 124 | Ramūnas Čapkauskas | 10:30.599 | 3.757 | R3000+ | BMW M3 |
3 | 17 | Arūnas Gečiauskas | 10:38.697 | 11.855 | R3000+ | Mitsubishi Lancer EVO VIII |
4 | 125 | Mindaugas Varža | 10:42.773 | 15.931 | R3000+ | BMW M3 |
5 | 5 | Kasparas Skyrelis | 10:43.561 | 16.719 | R3000 | BMW E46 Coupe |
6 | 91 | Vaidotas Mitkus | 10:46.443 | 19.601 | R3000 | BMW 325i |
7 | 33 | Tomas Sveikauskas | 10:48.866 | 22.024 | R3000+ | Toyota Supra |
8 | 29 | Antanas Vėbra | 10:59.862 | 33.020 | R3000+ | Mazda RX8 |
9 | 97 | Mantas Matukaitis | 11:03.194 | 36.352 | R3000 | BMW 328i |
10 | 11 | Danas Azikejev | 11:04.273 | 37.431 | R3000 | BMW 328 |
Antrosios „Wolf Race“ lenktynės Robertui Kupčikui baigėsi praėjus kelioms sekundėms nuo starto. Vos pajudėjęs ir sustojęs R.Kupčikas sulaukė smūgio į galą: Linas Baltrušaitis nespėjo sureaguoti ir įsirėžė šiam į užpakalį. Smūgis buvo toks stiprus, kad R.Kupčiko dyzeliniam BMW iš vietos išmušė visą galinę važiuoklę, o L.Baltrušaičio oranžinis BMW E30 persivertė.
Dar anksčiau lenktynės baigėsi A.Firantui. Jo „Honda S2000“, važiuojant apšilimo ratą, lūžo pusašis.
Į pakartotinį startą (R.Kupčiko ir L.Baltrušaičio automobiliai užtvėrė starto-finišo tiesiąją, tad užtruko, kol jie buvo patraukti) nebeatvyko M.Varža. Stipraus pretendento į „Top 3“ automobilis patyrė gedimą, dėl kurios pasuko į techninio aptarnavimo zoną.
Tuo netikėtumai nesibaigė. Po starto į pirmąją vietą išsiveržęs Tomas Sveikauskas su „Toyot Supra“ sėkmingai gynėsi nuo jį persekiojančios trijulės (A.Gečiausko, R.Čapkausko ir A.Vėbros) atakų. Šie važiavo vienas nuo kito nutolę per kelis metrus. Iki penkto rato.
A.Gečiausko geltonas „Mitsubishi“ puikiai įveikė starto-finišo lėtėjimo zoną ir prie žaliosios „Supra“ prisispaudė per kelis metrus. T.Sveikauskas į pirmą „Nemuno žiedo“ posūkį įlėkė per greitai, jo viduryje paslydo ir nučiuožė į vidinę trasos dalį, kur ant šlaito atbrailos apvirto, visus kitus lenktynių dalyvius kilstelėdamas viena pozicija aukščiau.
Į trasą iškart pajudėjo saugos automobilis, o apvirtusi „Supra“ užsidegė. Automobilis buvo užgesintas, sportininkai keletą ratų pavažiavo paskui saugos automobilį, o šiam pasitraukus, beliko įveikti tik vieną. Jo metu didelių pasikeitimų neįvyko ir A.Gečiausias finišo vėliavą išvydo anksčiausiai. Iškart po jo finišo liniją kirto R.Čapkauskas, o atsilikęs dar keliais metrais – A.Vėbra.