Antrąją ralio dieną avarijas padarius tuometiniams lyderiams Sebastianui Loebui ir Sebastianui Ogier, į pirmąją vietą pakilo suomis Jari-Matti Latvala, tačiau paskutinę dieną taktiniais sumetimais specialiai praleido į priekį M.Hirvoneną – J.M.Latvalai nugalėti WRC čempionate, iki pabaigos likus trims etapams, jau nebėra šansų, tuo tarpu Australijoje nugalėjęs tos pačios komandos narys M.Hirvonenas iki 15 taškų sumažino atsilikimą nuo pirmaujančio septyniskart WRC čempiono S.Loebo.
Antroji ralio pusė buvo kur kas mažiau įdomi už pirmąją – dalyviai jau po pirmų dešimties greičio ruožų praktiškai pasiskirstė vietomis ir jomis keitėsi minimaliai, o ir didesnių incidentų buvo išvengta.
Tačiau likus trims etapams WRC čempionate atsirado intriga: ar sugebės M.Hirvonenas pasirodyti geriau už pastaruosius septynerius metus nenugalimą S.Loebą likusiuose trijuose etapuose ir atimti iš jo jau įprastu tapusį čempiono vardą?
WRC Australijos ralio „Top10“:
Vieta | Vairuotojas | Atsilikimas (min.) |
1 | M.Hirvonenas | - |
2 | J.M.Latvala | 00:14,7 |
3 | P.Solbergas | 00:44,8 |
4 | .Wilsonas | 08:45,2 |
5 | K.al Qassimi | 12:33,3 |
6 | H.Paddon | 17:29,3 |
7 | M.Kosciuzko | 19:01,3 |
8 | O.Saliuk | 21:08,5 |
9 | B.Guerra | 22:48,9 |
10 | S.Loebas | 30:02,9 |
Ankstesnių ralio dienų aprašymai – žr. susijusius straipsnius.