Australiški siurprizai
Kaip ir pridera paskutiniajam etapui čia buvo visko. Pirmojo greičio ruožo finiše duodamas interviu žurnalistams airis lenktynininkas Craigas Breenas pasakojo greičio ruože kliudęs kengūrą.
Po pirmųjų greičio ruožų socialiniuose tinkluose plačiai nuskambėjo ir australės ralio lenktynininkės Molly Taylor avarija antrajame greičio ruože, kuomet ji patyrė skaudžią avariją dideliu greičiu atsitrenkdama į greičio gesinimo zonoje pastatytas šieno kupetas ir stipriai sudaužė savo „Subaru WRX STi“ automobilį bei pasitraukė iš lenktynių.
Pirmosios dienos pabaigoje avarijų ir smulkių kontaktų neišvengė ir rikiuotės lyderiai, tačiau kovai įtakos tai neturėjo.
Trijų muškietininkų kova dėl karūnos
Prieš prasidedant paskutiniajam etapui pirmoje vietoje taškų suvestinėje lyderiavo prancūzas Sebastian Ogier, jam įkandin antras buvo belgas Thierry Neuville, o trečioje vietoje kovą pradėjo estas Ott Tanak. Pastariesiems ralis prasidėjo prastai – jau pirmuose greičio ruožuose abu lenktynininkai turėjo techninių problemų, kurios leido S.Ogier šiek tiek lengviau atsipūsti ir susikaupti sėkmingai sezono pabaigai. Gedimams ir klaidoms išguldžius pagrindinius konkurentus, po dviejų dienų ralio smėlingais australijos miškais, Sebastian Ogier kartu su bendrataučiu šturmanu Julien Igrassia jau šeštą kartą tapo pasaulio ralio čempionais.
Tiesa konstruktorių įskaitoje S.Ogier pilotuojamai „Ford“ WRC komandai nuo 2007 nepavyksta laimėti šio titulo. Šiemet konstruktorių įskaitoje pirmą kartą laimėjo 2017 metais debiutavusi „Toyota Gazoo Racing“ komanda, kuriai atstovauja Jari-Matti Latvala, Esapekka Lappi ir Ottas Tanakas.