Daugiau naujienų apie automobilius - rubrikoje gazas.lt
Penktadienį ekipažai turėjo įveikti per 120 km. Įdomu, kad jie turėjo tai padaryti be jokios mechanikų pagalbos, galėdami tik patys, su pasiimtais įrankiais suremontuoti ar pakeisti sugedusias bolidų detales.
Pirmame greičio ruože laimėjęs „Ford“ pilotas Pierre Louis Loubet visus maloniai nustebino. Tiesa, Dani Sordo nuo jo atsiliko vos 0,3 sek.
SS1 metu Takamoto Katsuta („Toyota“) tapo pirmuoju dienos nelaimėliu, kai pasitraukė dėl generatoriaus gedimo.
SS2 lyderio rolę perėmęs Ottas Tanakas ją išlaikė tik iki ketvirto greičio ruožo. SS4 metu estas buvo labai lėtas. Tik jam finišavus sužinojome, jog Ottas dalį etapo važiavo su nuo ratlankio nusimontavusia padanga. 54,1 sek. dėl šio apmaudaus incidento praradęs estas iš pirmos vietos bendroje įskaitoje nugarmėjo į 7-tąją.
Po SS4 naujuoju ralio lyderiu tapo iki tol itin stabiliai važiavęs ispanas Dani Sordo („Hyundai“). Tiesa, vos per žingsnį nuo jo bendrojo įskaitoje buvo Kalle Rovanpera su tik 0,4 sek. atsilikimu.
SS5 metu padėtis bendroje įskaitoje vėl apsivertė aukštyn kojomis, kai vos 1,2 sek. skirtumu aplenkęs ispaną naujuoju ralio lyderiu tapo K.Rovanpera. Kitame greičio ruože savo persvarą dar labiau įtvirtino K.Rovanpera, šį sykį artimiausiam persekiotojui užkrovęs dar kiek daugiau nei dvi sekundes.
SS7 metu stipriai savo bolidą sudaužė Elfynas Evansas. Labai skaudi avarija. Kaip vėliau paaiškėjo, jis su šturmanu buvo nesužeisti. Nuo pat dienos pradžios jau matėsi, kad velsietis neranda savo tempo. Prieš SS7 greičio ruožo startą nuo lyderio jis atsiliko 46,6 sek. ir buvo vos šeštoje vietoje bendroje įskaitoje.
Po šio greičio ruožo lyderio pozicijoje įsitvirtino ir K.Rovanpera. Padidinęs savo persvarą prieš ne ten pasukusį Dani Sordo jau iki 14,2 sek.
„Važiuodami mes praleidome vieną sankryžą ir todėl čia praradome apie 12 sek. Šiame greičio ruože visa automobilio galinė dalis slidinėjo, todėl negalėjau užtikrinčiau spausti. Labai nesėkmingas greičio ruožas“, - neslėpė nusivylimo Dani Sordo.
Vienas ryškiausių įvykių dienoje, tai visiškai savitvardą dėl po finišo užsidegusios bolido išmetimo sistemos praradęs P.L.Loubet. Gaisras buvo sėkmingai užgesintas, tačiau įpykęs prancūzas liko tiesiog degti pykčiu.
Paskutiniame SS8 greičio ruože pamatėme neįprastą vaizdą, su žvyrui pritaikytomis padangomis bolidai visu greičio skriejo trumpame, vos 2,94 km. ilgio asfaltiniame greičio ruože. Įspūdingai slidinėjantys ir nuolat ant sukibimo ribos važiuojantys ralio meistrai priminė legendinių Keno Blocko „Gymhkana“ filmukų herojus.
Įdomu tai, kad greičio ruožo pradžioje identiškus greičiausius laikus paeiliui užfiksavo O.Tanakas ir T.Neuville. Netrukus abu juos aplenkė tiesiog praskriejęs Dani Sordo. Net vizualiai matėsi, kaip ispanas stipriai spaudė. Po finišo antroje vietoje bendroje įskaitoje esantis D.Sordo tiesiog švyte švytėjo. Jau seniai nematėme jo tokios pakilios nuotaikos. Neabejotina, kad šeštadienį jis K.Rovanperai užkurs tikrą pirtį.