Penktadienį pirmasis greičio ruožas (SS2) prasidės 7:15 val.
SS1
„Super special Kasarani“ ruožas buvo vienas įdomesnių, kadangi jame lenktynininkų laukė net tik tramplinas, bet ir vandens kliūtys.
Pirmoje poroje startavęs ir tik „Rally 2“ klasės automobilį vairavęs Oliveris Solbergas net 7,8 sek. aplenkė pranašesnę „Rally 1“ techniką vairavusį J.Serderidį.
Antroje poroje startavęs Kalle Rovanpera po savo važiavimo finišo skundėsi tuo, kad teko valyti kelią ir vietomis slidinėjęs jis tikrai prarado nemažai laiko.
Dėl ko suomį netrukus 0,7 sek. aplenkė puikų tempą pademonstravęs Ottas Tanakas.
„Ruožas tikrai nebuvo lengvas. Važiuodamas pirmiausiai koncentravausi į bolido tausojimą. Žinoma, penktadienį prasidės tikrasis ralis ir streso tikrai dar bus. Pagal oro prognozes atrodo, kad savaitgalį tikrai turėsime lietaus, todėl mums reiks ne tik greičio, bet ir nors trupučio sėkmės“, - finišavęs sakė O.Tanakas.
Vis dėl to paskutinėje poroje startavęs sezono lyderis T.Neuville fiksavo geriausią ruožo įveikimo laiką. Netrukus po to pakalbintas Thierry sakė: „Bus sunkus ralis. Laikau sukryžiavęs pirštus, kad išvengtume techninių problemų ar grubesnių klaidų. Jaučiu, kad aš šiam raliui tikrai esu gerai pasiruošęs. Puikiai jaučiu automobilį, todėl pradedu ralį tikrai puikiomis nuotaikomis.“
SS1 rezultatai:
Gandai apie galimą T.Neuville pasitraukimą
Visą praeitą savaitę netilo kalbos apie tai, kad 35-erių metų amžiaus T.Neuville šis sezonas gali būti paskutinis. Kol galiausiai žurnalistai susisiekė su pačiu Thierry norėdami sužinoti, ar dabartine WRC kryptimi nepatenkintas belgas tikrai svarsto apie karjeros pabaigą.
„Aš tiesiog pasakiau, kad jei automobilių gamintojai (mano atveju „Hyundai“) nutartų pasitraukti. Aš kitais metais taip pat baigčiau karjerą. Aš tiesiog neturėčiau kito pasirinkimo. Kaip sakoma – kamuolys yra „Hyundai“ rankose. Jei jie man pasiūlys naują kontraktą, aš čia norėčiau važiuoti ir 2025 metais“, - situaciją paaiškino T.Neuville.