Išties solidų rezultatą šiose varžybose parodė Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno duetas, iš R2 kategorijos automobilio persėdęs į „Škoda Fabia R5“. Jie galutinėje įskaitoje užėmė dešimtą poziciją, o klasėje finišavo penkti.
Kaip tvirtino pilotas Vladas Jurkevičius, į Estiją buvo nuspręsta vykti tarsi į treniruotę prieš WRC etapą Suomijoje, kuris vyks paskutinį šio mėnesio savaitgalį. Be to, duetui svarbu įveikti kuo daugiau kilometrų ir su kiekvienu iš jų vis labiau priprasti prie R5 kategorijos automobilio. Vladas Jurkevičius po finišo teigė, kad su estiškais greičio ruožais susitvarkyti pavyko puikiai, o ir automobilį jausti pavyksta vis geriau.
„Žieminiai raliai man asmeniškai yra sunkesni nei vasaros, tai pasiruošimas naujam sezonui juose, jei teisingai suvažiuoji, yra labai geras. Už poros savaičių mes važiuojame į WRC etapą, tai norėjome įveikti žiemos ralį su R5. Manau, kad viskas pavyko labai gerai.
Pradėjome šiek tiek atsargiai, konservatyviai, bet vėliau tempas kilo – įsivažiavome ir džiaugėmės raliu ir jo rezultatais. Nesakyčiau, kad R5 automobilis man jau pilnai suprantamas, bet pasitikėjimo jau yra daug. Tačiau reikia dar kilometrų, dar šiek tiek tikslumo. Manau, kad galime važiuoti dar greičiau.
Paskutiniuose greičio ruožuose Estijoje skirtumas nuo lyderio jau nebebuvo toks didelis, bet mane džiugina tai, kad tikrai žinau ir matau, iš ko tas skirtumas susideda – kaip važiuojame mes ir kaip galima važiuoti. Ištaisius tas klaidas, įgavus daugiau pasitikėjimo ir įveikus daugiau kilometrų, galėsime važiuoti tikrai greitai“, – sakė Vladas Jurkevičius.
Estijoje savo jėgas išmėgino ir kitas lietuviškas ekipažas – Justas ir Titas Simaškos. Duetas čia startavo R2 kategorijos „Ford Fiesta“ automobiliu. Ekipažo pilotas Justas Simaška tvirtino, kad į šias varžybas taip pat važiavo turėdamas tikslą pasitreniruoti, o ne siekti vieno ar kito rezultato.
Pasak Justo Simaškos, viskas pavyko pagal planą. Komanda išsaugojo sveiką automobilį, finišą pasiekė 27-oje bendrosios įskaitos vietoje, o savo klasėje į viršų kėlė antrosios vietos taures.
„Ten nebuvo „Junior“ įskaitos etapo, tad važiavome į šias varžybas kaip į treniruotę. Taškų mums nereikėjo. Kalbant apie greičio ruožus tai galiu pasakyti, kad žvyras praktiškai niekur neišlindo. Po keliais centimetrais sniego buvo grynas ledas, tai sniegui prasivalius turėjome gerą sukibimą.
Aišku, važiavimas reikalavo tikslumo, nes labai baudžiančios buvo pusnys. Galima buvo ten ir pabaigti ralį, nes žiūrovų praktiškai nebuvo, niekas nebūtų išstūmęs. Dėl to stengėmės važiuoti tiksliai ir jokių reikalų neprisidarėme. Seniai taip švariai buvo važiuota.
Kur startuosime toliau – bus matyti. Svarbu bus surinkti biudžetą, nes tas karantinas ir pandemija gerokai sujaukė planus verslams. Daug kas nežinioje, todėl tikslaus plano šiems metams kol kas neturime. Vizija yra suvažiuoti visą Lietuvos ir Estijos ralio čempionatą, bet ar pavyks tai įgyvendinti – matysime“, – sakė Justas Simaška.
„Otepää talveralli 2021“ varžybose triumfavo estas Ottas Tanakas, lenktyniavęs „Hyundai I20 Coupe WRC“ automobiliu. Jis kiek daugiau nei puse minutės aplenkė analogišką automobilį pilotavusį Thierry Neuville. Nuo lyderio atsilikęs daugiau nei dvi minutes trečią poziciją užėmė Georgas Grossas su „Ford Fiesta WRC“.
Dėl techninių problemų ar avarijų lenktynių nebaigė penkiolika ekipažų. Jų gretose ir lietuviams puikiai žinomas rusas Nikolajus Gryazinas. Jis ketvirtame greičio ruože sudaužė savo „Volkswagen Polo GTI R5“.