Vadinasi, dvejose komandose įvyks savotiška rokiruotė, nes Lewisas Hamiltonas užims ispano vietą „Ferrari“ sudėtyje.
Teigiama, kad oficialus patvirtinimas iš „Mercedes“ pusės bus vėliau. Italų laikraštis teigia, jog kalbos apie tai, kad Maxas Verstappenas galvoja apie perėjimą į Štutgarto koncerno gamyklinę komandą buvo tik gerai suplanuotas manevras, kurį sugalvojo triskart pasaulio čempiono aplinka tik tam, kad būtų nukreiptas dėmesys nuo „Red Bull“ komandos dėl situacijos su vadinamąja skandalinga „Hornerio byla“.
Dabar, kai krizė, galima sakyti, jau įveikta, tai Verstappenui staigiai dingo noras atsisveikinti su dabartine jo komanda, nors tariamas jo išėjimas buvo gerai apgalvota intriga. Tuo tarpu „Mercedes“ toliau derėjosi su kitais pretendentais į Hamiltono vietą ir teigiama, kad jau apsistojo ties Carloso Sainzo kandidatūra – patyrusio lenktynininko, labai protingo vairuotojo ir puikiai susigaudančio „Formulės-1“ technikoje, kurio sąskaitoje yra trys pergalės.
„Mercedes“ komandai svarbu ir tai, kad Carlosas yra komandinis žaidėjas, moka surasti bendrą kalbą su kolektyvu, kuriame dirba ir su ekipos partneriu, todėl su George'u Russellu jis turėtų gerai sutarti ir bendromis pastangomis padėtų komandai tobulinti bolidą.
Vienareikšmiška, kad C. Sainzui tai būtų labai geras variantas, kadangi „Mercedes“ su jos resursais ir technologinėmis galimybėmis toliau pasiliks „top“ komandų gretose, nors šiuo metų jų rezultatai ir neblizga.
Jei informacija apie kontraktą su ispanu pasitvirtintų, tai reikštų, jog ekipos jaunimo programos dalyvis Andrea Kimi Antonelli ir toliau semsis patirties jaunimo serijose, aktyviai dalyvaus bandymuose, o „Formulėje-1“ jis pakartotų G. Russello karjerą, t. y. debiutuotų „Williams“ komandoje ir kelis metus praleistų kolektyve, naudojančiame „Mercedes“ variklius. Bet iki to dar toli, todėl jam pirmiausia reikia nugalėti „Formulėje-2“, o ten Antonelli kol kas stebuklų nerodo, nors jis ir yra labai greitas sportininkas ir jo talentu neabejojama.