Europos futbolo čempionatas prie televizorių prikaustė kas antrą lietuvį

Beveik mėnesį trukusias 2012 m. Europos futbolo čempionato rungtynių transliacijas stebėjo daugiau nei pusė lietuvių. Pasižiūrėti bent vienas šio čempionato rungtynes prie televizijos ekranų buvo prisėdę beveik 1,750 mln. mūsų šalies gyventojų.
Futbolo sirgaliai rungtynes stebėjo lauko kavinėse
Futbolo sirgaliai rungtynes stebėjo lauko kavinėse / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Prie televizoriaus, stebėdamas čempionatą nuo jo pradžios iki finalo, vienas futbolo gerbėjas vidutiniškai praleido 78 min. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT televizijos auditorijos tyrimo duomenys.

Per visą čempionatą Lietuvoje buvo užfiksuoti du didžiausio susidomėjimo čempionato eiga pikai. Pirmasis žiūrimumo reitingo šoktelėjimas buvo susijęs su grupių žaidimu, kuomet varžėsi Lenkijos ir Rusijos rinktinės. Vėliau buvo stebimas tolygus susidomėjimo augimas nuo ketvirtfinalių pradžios iki čempionato kulminacijos – finalinio žaidimo. 

Iš visų 31-ų čempionato rungtynių labiausiai lietuvius sudomino triuškinanti Ispanijos komandos pergalė prieš italus, tiesioginės šių rungtynių transliacijos vidutinė auditorija buvo 8,7 proc. gyventojų. Šias rungtynes bent trumpam buvo įsijungę 570 tūkst. lietuvių. 

Tiesiogines pusfinalių tarp Vokietijos ir Italijos bei Ispanijos ir Portugalijos komandų žaidimų transliacijas stebėjo beveik 23 proc. šalies gyventojų, vidutinė šių transliacijų auditorija siekė 8 proc. 

Vidutinė ketvirtfinalių rungtynių auditorija buvo 6 proc. Lietuvos gyventojų. Šiame etape daugiausiai dėmesio sulaukė ketvirtfinalį pradėjusių Čekijos ir Portugalijos komandų žaidimas, kurį bent trumpam buvo įsijungę 468 tūkst. lietuvių.  

TNS LT TV metrų metodu atliekamame tyrime pateikiami 2012 m. birželio 8 – liepos 1 d. duomenys. Tyrime analizuojamas 2012 m. Europos futbolo čempionato tiesioginių transliacijų žiūrėjimas per LTV kanalą. Tyrime dalyvavo 1100 Lietuvos gyventojų nuo 4 metų amžiaus. 

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių  Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis