Ispanijos rinktinės žaidėjai prašo leisti naudotis socialiniais tinklais

Dauguma Ispanijos rinktinės žaidėjų apeliavo federacijos sprendimą neleisti žaidėjams naudotis socialiniais tinklais Europos futbolo čempionato metu. Žaidėjai pateikė dvi priežastis, dėl kurių draudimas turėtų būti panaikintas. Visų pirma, žaidėjams aktyviai reikštis internetinėje erdvėje įpareigoja sutartys su rėmėjais. Taip pat, žaidėjai primena, kad prieš dvejus metus, pasaulio futbolo čempionato metu, aktyvus bendravimas socialiniuose tinkluose jiems nesutrukdė laimėti titulo.
Ispanijos futbolo rinktinė
Ispanijos futbolo rinktinė / „Scanpix“ nuotr.

Dabartiniams pasaulio ir Europos čempionams ispanams buvo uždrausta naudotis socialiniais tinklais Europos futbolo čempionato metu. Rinktinės treneris Vincente del Bosque nori, kad žaidėjai būtų susikoncentravę žaidimui.

„Barcelonos“ klubo žaidėjas ir rinktinės narys Cescas Fabregas'as „Twitter“ tinkle paskelbė: „Nuo šiandienos mums uždrausta naudotis socialiniais tinklais. Tikiuosi, kad kita nuotrauka, kurią čia įkelsiu, bus čempionų taurės. Greit pasimatysim!”

Dailymail.co.uk primena, kad ispanai nėra vieninteliai, kuriems socialiniai tinklai čempionato metu bus neprieinami. Danijos futbolo federacija taip pat uždraudė rinktinei naudotis socialiniais tinklais. Jų nuomone „Twitter“ ir kiti tinklai yra visą parą veikiantis mikrofonas, kuris turi būti išjungtas. Danijos sporto ministras Uffe Elbaek'as pirma teigė, kad tai jam panašu į žodžio laisvės pažeidimą.

Anglijos rinktinės žaidėjai galės dalintis įspūdžiais su gerbėjais. Tačiau futbolo federacija pateiks rekomendacijas, kurių futbolininkai turės laikytis, kad nesukeltų problemų čempionato metu.

Vokietijos rinktinės treneris Joachimas Lowas neuždraudė savo žaidėjams veikti socialiniuose tinkluose, bet apribojo jų naudojimo laiką.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis