Olandai aukcione „įsigijo“ belgų sirgalius

Grupė Belgijos futbolo aistruolių, kuriems įgriso tai, kad neturi komandos, kurią galėtų palaikyti, mat Belgijos rinktinė į Europos čempionatą nepateko, nusprendė „parsiduoti“ interneto aukcione „eBay“.
Belgijos aistruoliai nuo šiol palaikys Nyderlandų futbolininkus.
Belgijos aistruoliai nuo šiol palaikys Nyderlandų futbolininkus. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šis jų sumanymas buvo sėkmingas – juos įsigijo kaimynai olandai, praneša naujienų agentūra AFP.

Sirgaliai socialiniame tinkle „Facebook“ įkūrė grupę „EURO 2012 parduodami Belgijos futbolo aistruoliai“, kurios nariais tapo 20 tūkst. žmonių. Jie aiškino jaučiantys poreikį ką nors palaikyti, o visą iš pirkėjo gautą pelną žada skirti organizacijai UNICEF.

„Iš antrų rankų, bet kaip nauji. Nenaudoti nuo 2002 metų pasaulio čempionato“, – teigiama aistruolių skelbime.

„Ir vėl mes, belgai, neturime komandos, kurią galėtumėme palaikyti 2012 Europos futbolo čempionate. Kadangi varžybos daug linksmesnės, kai turi mėgstamą komandą, nusprendėme savo aistruolius parduoti „eBay“, – teigia jie ir priduria, kad bus ištikimi aukščiausią kainą pasiūliusiam pirkėjui.

„Visos pajamos keliaus tiesiai UNICEF“, – tvirtina Belgijos futbolo mėgėjai.

Juos įsigyti nusprendė anonimu likti panoręs olandas, kuris 3 tūkst. eurų skirs „Nordschool“, UNICEF projektui, besirūpinančiam konfliktų krečiamose šalyse gyvenančių vaikų švietimu, Belgijos dienraščiui „Vers l'Avenir“ teigė vienas aistruolis.

„Jei komanda iš čempionato pasitrauks, mes gedėsime 24 valandas, o tuomet vėl parsidavinėsime „eBay. Tikimės, kad prie mūsų prisijungs ir ankstesnis laimėtojas, nes ji arba jis tuomet jau irgi bus tapę futbolo aistruoliu našlaičiu“, – kalbėjo jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis