Seppas Blatteris: vartų linijos technologija tapo būtinybe

Po skandalu virtusių Anglijos ir Ukrainos rungtynių FIFA prezidentas Seppas Blateris pareiškė, jog vartų linijos technologija futbole tapo būtinybe.
FIFA prezidentas S.Blatteris
FIFA prezidentas S.Blatteris / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Technologijos UEFA

„Po vakarykščių rungtynių vartų linijos technologija alternatyvos tapo būtinybe“, – socialiniame tinkle „Twitter“ pareiškė S.Blatteris.

Paskutinėse Europos čempionato D grupės rungtynėse Johnas Terry po Marko Devičius smūgio išmušė kamuolį iš vartų: teisėjai nepastebėjo, kad kamuolys jau buvo kirtęs vartų liniją ir įvarčio neįskaitė.

Įdomu tai, kad panaši situacija buvo susiklosčiusi ir 2010 m. pasaulio čempionate, kai neteisingai nebuvo įskaitytas anglų įvartis į vokiečių vartus. Po šio incidento FIFA nusprendė papildyti teisėjų brigadą dar dviem arbitrais ant galinių aikštės linijų.

S.Blatteris jau ne kartą išsakė savo poziciją, remiančią technologiją, padedančią įvertinti ginčytinus sprendimus, tačiau tai nesutampa su jo kolegos UEFA vadovo Michelio Platini nuomone.

M. Platini šią savaitę žurnalistams teigė, kad penki pareigūnai, kurie stebi EURO 2012 rungtynes, iš jų du – prie vartų linijos, padės užkirsti kelią prieštaringai vertinamų incidentų pasikartojimui.

Jis vėl tvirtino, kad tokią technologiją įvedus kils grėsmė, kad ji bus naudojama priimant ir kitus sprendimus, pavyzdžiui, dėl nuošalės ar žaidimo ranka.

FIFA šiuo metu bando du vartų linijos technologijos prototipus. Viename jų, sukurtame britų įmonės „HawkEye“, naudojamos stadiono stoge įmontuotos kameros, kurios seka kamuolio trajektoriją. Vokiečių įmonės „GoalRef“ technologija naudoja jutiklius.

Abi jos neseniai išbandytos varžybose.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis