Lietuvos vyrai šiame čempionate daugiausiai sirgs už vokiečius (15 proc.), ispanus (14 proc.) ir anglus (11 proc.). Vieną pagrindinių čempionato favoričių Nyderlandų rinktinę teigia palaikysiantis tik 1 proc. vyrų. Ispanus daugiausia linkę palaikyti aukščiausio ir vidutinio lygio vadovai bei ūkininkai, o vokiečius ypač palaikys bedarbiai ir eiliniai darbininkai.
„Dauguma Lietuvos vyrų net tris savaites bus panirę į futbolo aistras, tad buvo labai įdomu išsiaiškinti, kokios jų simpatijos šiame Europos futbolo čempionate ir kiek jiems iš viso svarbus sportas“, – teigia „Spinter tyrimai“ direktorius Ignas Zokas.
Šeštadalis Lietuvos vyrų dėl svarbių sporto varžybų net atsisakytų pasimylėti.
Lietuvos vyrai dėl svarbių sporto varžybų ryžtųsi atsisakyti net galimybės išbandyti naują „Ferrari“ (22 proc.). Dar penktadalis nenueitų į pasimatymą su žavia moterimi, o 16 proc. dėl svarbių sporto varžybų net atsisakytų pasimylėti. Daugiausia uždirbantys šalies vyrai yra linkę atsisakyti daugiau dalykų dėl galimybės pažiūrėti sporto varžybas.
„Remiantis tyrimo duomenimis, net pusė Lietuvos vyrų reguliariai stebi jiems įdomių sporto šakų varžybas. Dar ketvirtadalis žiūri tik pagrindinius sporto įvykius – olimpines žaidynes, pasaulio ir Europos futbolo bei krepšinio čempionatus. Labai džiugu, kad sportui Lietuvos vyrai nėra abejingi. Lietuvai pereinant prie skaitmeninės televizijos jiems atsivers dar daugiau galimybių – bus galima žiūrėti ne tik didžiausius sporto renginius per nacionalinius kanalus, bet ir reguliariai stebėti populiarias sporto varžybas per sportui skirtus skaitmeninės televizijos kanalus“, – teigia „Viasat“ viešųjų ryšių vadovas Lietuvai Gediminas Galkauskas.
Lietuvos vyrai nėra simuliantai – jei svarbių rungtynių metu jie turi dirbti, tai tik vos keli procentai ryžtųsi skambinti darbdaviui ir meluoti, kad serga. Dažniausiai Lietuvos vyrai sėdi darbe, tačiau pagal galimybes seka varžybų įvykių eigą internete arba prašo, kad draugai telefonu ar žinute informuotų, kaip klostosi įvykiai rungtynėse. Daugiau uždirbantys ir labiausiai išsilavinę šalies vyrai yra linkę ieškoti galimybių stebėti rungtynes darbo metu.
Tyrimą 2012 m. gegužės mėn. atliko rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanija „Spinter tyrimai“. Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa aprėpė 484 vyrus visoje Lietuvoje.