Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

15min tapo Lietuvos čempionės „Sūduvos“ informaciniu partneriu

Lietuvos futbolo lyderio pozicijas jau trečius metus iš eilės užimanti Marijampolės „Sūduva“ turi informacinį rėmėją. Juo tapo portalas 15min, bendradarbiausiantis su klubu ne tik UEFA Čempionų lygos atrankos, bet ir viso 2020-ųjų sezono metu.
15min fotografo Mariaus Vizbaro geriausi 2019 metų kadrai
15min fotografo Mariaus Vizbaro geriausi 2019 metų kadrai

15min komanda lydės „Sūduvą“ Europos taurių turnyrų rungtynėse išvykose ir namuose, rengs tiesiogines transliacijas, specialias laidas, išskirtinius interviu, vaizdo ir fotoreportažus bei tinklalaides.

„Marijampolės „Sūduva“ savo paprastumu, darbštumu ir nuosekliu darbu tapo sėkminga futbole, o 15min šiam žaidimui niekada nebuvome abejingi. Didžiuojamės savo tinklalaide „Skrieja kamuolys“ ir video laida „Vieni vartai“, futbolo naujienoms ir istorijoms irgi skiriame didelį dėmesį, o bendradarbiaudami su „Sūduva“ turėsime dar daugiau galimybių papasakoti skaitytojams įdomių dalykų“, – sakė 15min sporto redaktorius Kęstas Rimkus.

15min išsiskiria turinio apie futbolą gausa, jis pateikiamas įvairiose platformose, o „Sūduva“ nuolat ieško naujų būdų sudominti žmones, pakviesti juos palaikyti komandą. Tikiu, kad mūsų partnerystė bus abipusiai naudinga, o daugiausiai laimės futbolo gerbėjai“, – sakė „Sūduvos“ prezidentas Vidmantas Murauskas.

„Sūduva“ šiais metais dalyvaus UEFA Čempionų lygos atrankoje. Pastaruosius trejus metus Marijampolės komandai pritrūko vos vieno žingsnio iki istorinio pasiekimo – patekimo į UEFA Europos lygos grupių etapą.

„Sūduva“ šiais metais gins tris titulus, o dėl pirmojo – LFF Supertaurės – kovos jau šį šeštadienį, vasario 29-ąją Vilniuje su vietos „Žalgiriu“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?