Argentinos vartininkas – be ribų: iš K.Mbappe šaipėsi ir šventiniame parade

Jis jau buvo įžeidęs Kylianą Mbappe. Dabar, Argentinos futbolo rinktinei grįžus namo, vartininkas Emiliano Martinezas per šventinį paradą Buenos Airėse išsitraukė varžovo atvaizdo lėlę.

Emiliano Martinezo ir Kyliano Mbappe dvikova užtruko.

Viskas prasidėjo dar prieš pasaulio futbolo čempionatą, kai Prancūzijos futbolo žvaigždė pareiškė, kad Pietų Amerikos futbolas nėra taip pažengęs kaip Europos, o tada jau argentinietis vartininkas iš Birmingamo „Aston Villa“ komandos atšovė, jog K.Mbappe trūksta žinių apie futbolą.

K.Mbappe įmušė tris įvarčius per pasaulio čempionato finalą, o ketvirtą sykį pasiuntė kamuolį į E.Martinezo vartus per 11 metrų baudinių seriją.

Vis dėlto E.Martinezas ir Argentinos komanda triumfavo, kai po 3:3 pasibaigusio mačo argentiniečiai šventė pergalę 4:2 baudinių serijoje bei po 36 metų laukimo iškovotą čempionų titulą.

Kai Argentinos rinktinės futbolininkai šventė persirengimo kambaryje, E.Martinezas tarp dainų ir skanduočių paprašė „tylos minutės“, aiškiai surikęs, kam ji skirta: „Mbappe“.

E.Martinezas nusprendė nepalikti varžovo ramybėje ir grįžęs į tėvynę.

Per šventinį paradą penki milijonai susirinko gatvėse pasveikinti savo didvyrių, o E.Martinezas atvirame autobuse buvo pastebėtas išsinuoginęs iki pusės ir laikantis didelę žaislinę lėlę su K.Mbappe atvaizdu.

Prie 30-mečio vartininko stovėjo ir Lionelis Messi, kuris netrukus grįš į „Paris-Saint Germain“ klubą, kuriame žaidžia drauge su K.Mbappe.

Nuotrauka pasklido socialiniuose tinkluose, o prancūzų RMC parašė: „Emiliano Martinezas toliau atakuoja Mbappe. Viskas vyksta prie L.Messi, komandos draugo PSG klube, akių.“

Šventinis paradas truko kelias valandas, kol turėjo būti nutrauktas autobusui įstrigus minioje. Žaidėjai buvo perkelti į sraigtasparnį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis