Čempionų lygos finale Edgaras Jankauskas palaiko „Juventus“, Deividas Šemberas – „Barcelona“

2012 – ieji Londono „Chelsea“, 2013 – ieji Miuncheno „Bayern“, 2014 – ieji Madrido „Real“. Jau rytoj šis sąrašas bus papildytas „Barcelonos“ arba Turino „Juventus“ vardais. Du stipriausi šio sezono klubai rytoj Berlyne santykius aiškinsis dėl geriausios UEFA Čempionų lygos komandos vardo.
Edgaras Jankauskas ir Deividas Šemberas
Edgaras Jankauskas ir Deividas Šemberas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Geriausias puolimas prieš geriausią gynybą

Dvi visiškai skirtingą stilių propaguojančios komandos laimėti gali tik su ta sąlyga, kad savo žaidimą primes varžovų ekipai: „Barcelona“ – puolamąjį, „Juventus“ – gynybinį.

„Juventus“ ypatingai išsiskiria taktika ir disciplina. O dar reikėtų nepamiršti, kad italų futbolas apskritai pasižymi tuo, jog svarbiausiose rungtynėse jų komandos sužaidžia kone idealiai. Sakyčiau, žais vienodo pajėgumo komandos. Jos abi turi vienodus šansus laimėti, todėl tikrai nenustebčiau, jeigu „Juventus“ keltų nugalėtojams skirtą taurę“, – apie būsimas rungtynes kalbėjo UEFA Čempionų lygos laimėtojas Edgaras Jankauskas.

Kurioje komandoje žais L.Messi, ta komanda ir bus finalo favoritė. 

Jo ilgametis komandos draugas Lietuvos nacionalinėje rinktinėje Deividas Šemberas savo simpatijas atiduoda „Barcelonai“.

„Neseniai skaičiau vieno futbolininko puikiai išsakytą mintį: kurioje komandoje žais L.Messi, ta komanda ir bus finalo favoritė. Aišku, negalima teigti, kad šis žaidėjas vienas nulems rungtynių baigtį, tačiau jis yra kitoks, nei bet kuris kitas futbolininkas pasaulyje.

Todėl manau, kad „Barcelonos“ šansai didesni. Tačiau ne tiek, kad būtų žaidimas į vienus vartus“, – dėstė dabartinis „Žalgirio“ kapitonas.

L.Messi – Neymaras – L.Suarezas

Lažybų bendrovės katalonų dievą vadina neabejotinu favoritu laimėti geriausio finalo žaidėjo prizą, o L.Messi, Neymaro ir L.Suarezo trijulę – geriausia finale.

Nėra pasaulyje komandos, kuri šį trejetą galėtų visiškai „išjungti“ iš žaidimo. 

„Šiai dienai nėra pasaulyje komandos, kuri šį trejetą galėtų visiškai „išjungti“ iš žaidimo. Aišku, jeigu taip įvyktų, būtų padaryta atliktas labai didelis darbas pergalei pasiekti“, – teigė D.Šemberas.

„Net jeigu didysis trejetas bus atskirtas nuo komandos, reikia nepamiršti, kad „Juventus“ ekipai neužteks tik apsiginti“, – kalbėjo E.Jankauskas.

Kam įkas L.Suarezas?

Vos tik paaiškėjus finalo dalyviams, daugelio futbolo sirgalių dėmesio centre atsidūrė galima L.Suarezo ir G.Chiellini akistata. Jei ne italo trauma, šie futbolininkai akis į akį būtų susidūrę pirmą kartą po 2014 metų pasaulio čempionato rungtynių, kuriose Urugvajus nugalėjo Italiją, o L.Suarezas įkando italui.

Net jei žmogus suklydo du kartus, mažai tikėtina, kad tai gali atsitikti pačiose svarbiausiose sezono rungtynėse. 

Priminsime, kad pasaulio čempionate keliolika žmonių atspėjusių L.Suarezo įkandimą, susižėrė didžiules sumas pinigų.

„Žmonės patys prašė, kad šis įvykis atsirastų mūsų pasiūloje. Todėl negalėjome ignoruoti. Apskritai, šiame UEFA Čempionų lygos finale yra labai daug pasiūlos, kurios norėjo mūsų klientai. Pavyzdžiui, ar kas nors iš „Barcelonos“ įmuš be L.Messi, L.Suarezo ir Neymaro. Arba kas taps finalo MVP“, – pasakojo lažybų bendrovės „TOP sport vadovas Gintaras Staniulis, kurio kontoroje už urugvajiečio įkandimą siūloma 200 kartų padidinti savo piniginės storį.

„Manau, kad kalbos dėl L.Suarezo ir G.Chiellini buvo iškeltos dėl to, kad finalas sulauktų dar daugiau dėmesio. Nemanau, kad per daug reiktų tai sureikšminti“, – dėstė D.Šemberas.

„Net jei žmogus suklydo du kartus, mažai tikėtina, kad tai gali atsitikti pačiose svarbiausiose sezono rungtynėse. Kita vertus, tokiais atvejais juntama papildoma įtampa, o įtampa daro savo“, – sakė E.Jankauskas.

Kova dėl stipriausios 2014 – 2015 metų sezono komandos vardo startuos 21.45 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis