„Dainava“ apsisprendė: A lygoje nežais

Nepavykus užsitikrinti reikiamos finansinės paramos, Alytaus „Dainava“ 2019 metų sezoną, kaip ir pastaruosius trejus metus, pasitiks antroje pagal pajėgumą šalies lygoje, rašoma klubo svetainėje internete.
Alytaus „Dainava“
Alytaus „Dainava“ / „Facebook“ nuotr.

Miesto savivaldybės parama ateinančiam sezonui turėtų siekti kiek daugiau nei 60 tūkst. eurų. Planuojama, kad komandoje turėtų likti dauguma praėjusiame sezone žaidusių futbolininkų, taip pat į peržiūrą atvyks keletas įvairiose Ukrainos jaunimo rinktinėse žaidusių futbolininkų ir kitų legionierių.

„Pagal de minimis principą savivaldybė daugiau prisidėti negali. Klubui žadama 62 tūkst. eurų parama iš miesto, todėl startuosime Pirmoje lygoje“, – pirmadienį pranešė klubo vadovas Žydrūnas Lukošiūnas.

Šiuo metu vykdomos derybos ir su keliais potencialiais treneriais. Jų pavardes ketinama atskleisti artimiausiu metu. Vyriausiasis treneris tuo pačiu turėtų užimti ir techninio direktoriaus poziciją, kurios tikslas – koordinuoti akademijos trenerių darbą.

„Ieškome vyriausiojo trenerio, netrukus vienas kandidatas atvyks iš užsienio. Žiūrėsime, ar jis mums tiks. Taip pat turime keletą kandidatūrų ir iš Lietuvos“, – sakė Ž.Lukošiūnas

Į pirmąją treniruotę dainaviečiai rinksis vasario ketvirtą dieną, o vasario 12 dieną numatytos pirmosios draugiškos rungtynės Marijampolėje, kur DFK „Dainava“ mes iššūkį A lygos sezonui besiruošiančiai „Trakų“ komandai. Vasario 23 dieną išvykoje dainaviečiai susitiks su Donato Vencevičiaus treniruojamais Suvalkų „Wigry“ futbolininkais.

Primename, jog praėjusiame LFF I lygos sezone dainaviečiai iškovojo sidabro medalius bei turėjo galimybę varžytis pereinamose rungtynėse dėl patekimo į aukščiausią šalies lygą sportiniu keliu. Visgi, tą kartą „Palangos“ futbolininkams buvo nusileista.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis