Emiliano Salą skraidinęs pilotas neturėjo komercinių skrydžių licencijos

Tęsiamas futbolininko Emiliano Sala gyvybę nusinešusios lėktuvo katastrofos tyrimas rodo, kad pilotas Davidas Ibbotsonas neturėjo teisės vykdyti komercinius skrydžius, tačiau vis dar aiškinamasi, ar lemtingas skrydis buvo komercinis.
Emiliano Sala kūnas parskraidintas į tėvynę
Emiliano Sala kūnas parskraidintas į tėvynę / „Scanpix“ nuotr.

Tyrėjai skelbia, kad D.Ibbotsonas turėjo privačių skrydžių licenciją, kas reiškia, jog už keleivių skraidinimą vyras negalėjo gauti atlygio.

Pilotas turėjo teisę skristi Europos Sąjungos teritorijoje ir taikyti išlaidų pasidalijimo principą. Šis principas reiškia, kad pilotas ir keleivis dalinasi kuro, nusileidimo ir kitomis išlaidomis.

Vis dar nežinoma, ar taip ir buvo daroma E.Sala skrydžio atveju, bet anksčiau pilotas šią praktiką yra taikęs.

Futbolininko kūnas buvo rastas po intensyvių 13 dienų paieškų. Lėktuvas buvo pakilęs Prancūzijos mieste Nante ir skrido į Kardifą, kur E.Sala turėjo rungtyniauti.

„Scanpix“ nuotr./Emiliano Sala skraidinusio lėktuvo nuolaužos
„Scanpix“ nuotr./Emiliano Sala skraidinusio lėktuvo nuolaužos

D.Ibbotsono kūnas vis dar nėra surastas, nors piloto šeima tikisi, kad tai pavyks padaryti surinkus 250 tūkstančių svarų internetinėje aukojimo platformoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis