Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Euro 2016“ finalo atgarsiai: Portugalijos žiniasklaida – euforijoje, prancūzai – šoke

Portugalijos rinktinės triumfas 2016-ųjų metų Europos futbolo čempionate šią dešimties milijonų gyventojų šalį pasiuntė į euforiją. Cristiano Ronaldo ir kompanijos triumfu pirmadienį stebėjosi ne tik šios Europos pietvakarių šalies žiniasklaida, bet ir visas Senasis žemynas.
Europos žiniasklaida
Europos žiniasklaida

„Pagaliau! Pirmą kartą šalies istorijoje esame stipriausi Europoje“, – skelbė didžiausias Portugalijos sporto dienraštis „A Bola“.

„Mūsų nacionalinė komanda sekmadienį Paryžiuje karūnuota naująja Europos čempione. 109-ąją minutę Ederio pelnytas įvartis šalies futbolui padovanojo svarbiausią visų laikų titulą“, – nuo jo neatsiliko kitas sporto dienraštis „O Jogo“.

„Europos Karaliai“, – tokiais žodžiai savo pirmadienio numerio viršelį papuošė didžiausią tiražą Portugalijoje turintis „Metro“. „Džiaugsmo ašaros, Europos čempionai“, – pirmajame atvarte trimitavo dienraštis.

Visai kitokios nuotaikos buvo Prancūzijoje. Svarbiausias šios šalies dienraštis „L'Equipe“ savo viršelį papuošė nusivylusio Paulio Pogba nuotrauka bei iškalbingu užrašu „Kančia“.

Labai panašiai sureagavo ir Marselyje leidžiamas „La Provence“: „Žiauru“.

„Tai buvo ne mūsų diena“, – pripažino „Le Parisien“ ir viršelį papuošė triumfuojančio Cristiano Ronaldo ir kompanijos nuotrauka.

Portobello – taip sekmadienio vakaro įvykius vertino italų sporto dienraštis „La Gazzetta dello Sport“. – Eurošokas Paryžiuje: Portugalija žaisdama be Cristiano Ronaldo nuskandino Prancūziją.“

„Europos karalius!“ – skelbė didžiausias Rusijos sporto dienraštis „Sport-Express“ ir savo viršelį papuošė iš džiaugsmo verkiančio rankas iškėlusio Cristiano Ronaldo nuotrauka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?