„Tragiška, tačiau ROV (per atstumą valdomo aparato) nufilmuotoje medžiagoje tarp nuolaužų matyti vienas žmogus“, - sakoma Didžiosios Britanijos aviacijos avarijų tyrimų padalinio (AAIB) pranešime.
Anksčiau pirmadienį privačiai paieškai vadovavęs ekspertas Davidas Mearnsas pranešė, kad lėktuvas ankstesnę dieną buvo aptiktas Lamanšo sąsiaurio dugne.
Tuo metu policija pranešė dingusiųjų šeimoms, kad sudužusiame orlaivyje buvo rasti du vyrai.
Pareigūnai laiko E.Salą ir lengvojo lėktuvo pilotą Davidą Ibbotsoną negyvais.
Sausio 21 dieną E.Sala išskrido lėktuvu „Piper PA-46 Malibu“ iš Prancūzijos Nanto miesto į Kardifą, užsitikrinęs 17 mln. eurų vertės sutartį su „Premier“ lygos komanda „Cardiff City“.
Pagrindinės lėktuvo paieškos buvo nutrauktos po trijų dienų, bet E.Salos artimieji ėmėsi lėšų rinkimo iniciatyvos, leidusios nusamdyti E.Mearnso vadovaujamą privačią paieškų bendrovę „Blue Water Recoveries“.
Ši kompanija vykdė paieškos operaciją bendradarbiaudama su AAIB specialistais, kurie sekmadienį taip pat nusiuntė laivą apžiūrėti jūros dugno.
„Lėktuvo, kuriuo skrido Emiliano Sala ir kurį pilotavo Davidas Ibbotsonas, nuolaužas anksti šįryt aptiko „FPV Morven“, – tviteryje parašė D. Mearnsas, kalbėdamas apie gelbėjimo laivą.
„Kaip ir buvo sutarta su AAIB, jie perkėlė (laivą) „Geo Ocean III“ į poziciją, kurios koordinates jiems perdavėme, ir vizualiai atpažino lėktuvą nuotolinio valdymo povandeniniu aparatu“, – paaiškino ekspertas.
„Cardiff City“ sausio 19 dieną pasirašė rekordiškai didelės klubo praktikoje vertės sutartį su 28 metų E.Sala, anksčiau žaidusiu Nanto klube.
Puolėjas išskrido iš Kardifo pasirašęs dokumentus ir sugrįžo į Nantą pasiimti asmeninių daiktų ir atsisveikinti su Prancūzijos komandos draugais bei klubo personalu. Tačiau jis taip ir nepasiekė Velso sostinės ir nepradėjo žaisti „Premier“ lygoje.