Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išsiaiškino, kurie „Premier“ lygos klubai turi daugiausia netikrų sirgalių

Savo galią ir populiarumą sporto klubai šiais laikais matuoja ne tik bilietų ar atributikos pardavimų rodikliais, bet ir sekėjų apimtimis socialiniuose tinkluose. Vis dėlto žinoma, kad dalis sekėjų profilių gali būti netikri, taip sudarydami apgaulingą įspūdį apie organizacijos populiarumą.
„Liverpool“ sirgaliai
„Liverpool“ sirgaliai / „Scanpix“ nuotr.

Livefootballtickets.com atliko eksperimentą – pasitelkė programinės įrangos kompanijos „Sparktoro“ sukurtą įrankį netikriems socialinių tinklų profiliams nustatyti ir patikrino visų „Premier“ lygos klubų „Twitter“ paskyras, rašo talksport.net.

Primename, jog būtent „Sparktoro“ 2018 metais paskelbė nustačiusi, jog 61 proc. Donaldo Trumpo „Twitter“ sekėjų yra botai arba neveikiančios paskyros.

Livefootballtickets.com įdiegtas įrankis atsitiktine tvarka pasirinko po 2 tūkst. kiekvieno klubo sekėjų ir patikrino jų profilius pagal daugiau nei 25 kriterijus, kad nustatytų jų tikrumą.

Paaiškėjo, kad galimai daugiausia netikrų sekėjų turi „Manchester United“ ir „Liverpool“ klubai.

Aptiktų netikrų paskyrų, sekančių „Premier“ lygos klubus „Twitter“ tinkle, procentinė dalis:

20. „Wolverhampton Wanderers“ – 27,9 proc. sekėjų netikri
19. „Newcastle United“ – 29,1 proc.
18. „Southampton“ – 29,6 proc.
17. „Leicester City“ – 29,7 proc.
16. „West Ham United“ – 30,3 proc.
15. „Everton“ – 30,5 proc.
14. „Crystal Palace“ – 31,3 proc.
13. „Fulham“ – 31,8 proc.
12. „Bournemouth“ – 33,7 proc.
11. „Watford“ – 33,8 proc.
10. „Burnley“ – 35,6 proc.
8-9. „Cardiff City“ – 36,3 proc.
8-9. „Tottenham“ – 36,3 proc.
7. „Manchester City“ – 36,4 proc.
6. „Chelsea“ – 36,7 proc.
5. „Huddersfield Town“ – 37,0 proc.
4. „Brighton and Hove Albion“ – 38,5 proc.
3. „Arsenal“ – 40,5 proc.
2. „Manchester United“ – 42,0 proc.
1. „Liverpool“ – 43,1 proc.

VIDEO: „Vieni vartai“: „Žalgiris“ – „Sūduva“, čempionų lyga ir iškasta senelio kaukolė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos