Didžiuliai reklaminiai skydai su Anglijos rinktinės kapitonės Leah Williamson atvaizdu.
Viešojo transporto stotelės, nukabinėtos ryškiausios anglų futbolo žvaigždės Lucy Bronze nuotraukomis.
Specialius kelių puslapių priedus išleidę didžiausi anglų dienraščiai. Visa šalis liepos mėnesį buvo pasiruošusi gyventi futbolu ir vaikytis dar nepažintą svajonę, bet staiga visa euforija pasislinko į antrą planą.
Trečiadienio vakarą Anglijos rinktinė, kaip ir laukta, pradėjo Europos čempionatą pergale 1:0 prieš Austriją, tačiau ketvirtadienio rytą „liūtės“ pralaimėjo konkurencinę kovą dėl dėmesio Borisui Johnsonui.
Jungtinės Karalystės vyriausybėje kilusi suirutė dominavo visų šalies dienraščių pirmuose puslapiuose.
Konservatoriškieji „Daily Mail“, „The Sun“ ar „Daily Express“ iš paskutiniųjų dar mėgino išsaugoti B.Johnsono skalpą, tuo tarpu priešingame politiniame poliuje esantis „The Guardian“ smerkė desperatišką ir suklaidintą ministrą pirmininką bei konstatavo, jog šalies vizitine kortele virtusią išsitaršiusią vešlių šviesių plaukų šukuoseną atėjo laikas keisti.
Viso šio politinio vajaus pašonėje Anglija ir UEFA bando įgyvendinti ambicingą tikslą – pakelti moterų futbolą į naują lygį.
Jei ne šalies politinius pamatus sudrebinusios permainos, derėtų pripažinti, kad „Euro 2022“ namų darbus anglai padarė nepriekaištingai. Dar prieš turnyrą parduota daugiau nei pusė milijono bilietų. Juos nusipirko sirgaliai daugiau nei iš 100 šalių, o tai reiškia, kad iki mėnesio pabaigos vyksiantis šešiolikos komandų turnyras bus žiūrimiausias Europos moterų čempionatas per visą istoriją.