Italijos žiniasklaida suskaičiavo, už kiek „Juventus“ vertėtų parduoti C.Ronaldo

Cristiano Ronaldo trečius metus iš eilės nepavyko sugrąžinti Turino „Juventus“ klubo į UEFA Čempionų lygos viršūnę. Per pastaruosius du sezonus nusileidę Amsterdamo „Ajax“ ir Liono „Olympique“ klubams, šiemet italai pasitraukė iš kovos po netikėto antausio aštuntfinalyje prieš „Porto“. Po dar vienos dužusios svajonės Italijos žiniasklaida jau svarsto, ar tik „Juvei“ nereiktų parduoti brangiausio savo žaidėjo.
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo / „Scanpix“ nuotr.

„Senoji senjora“ pastarąjį kartą stipriausia Europoje tapo dar gūdžiais 1996 metais, kai komandos aprangą vilkėjo seniai karjerą baigę Antonio Conte, Didier Deschamps'as, Alessandro Del Piero ir kiti žaidėjai.

Nuo tada Turino klubas net penkis sykius žaidė Čempionų lygos finale, bet nė karto jo nelaimėjo.

Italai tikėjosi, kad šlovę į jų kiemą sugrąžins penkiskart Čempionų lygos nugalėtojas ir tiek pat kartų geriausias pasaulio futbolininkas C.Ronaldo, už kurį „Juventus“ 2018 m. vasarą nepagailėjo devynženklės sumos.

Tačiau per tris bandymus „Juventus“ su portugalu net neperžengė ketvirtfinalio etapo, o pernai ir šiemet apskritai krito jau aštuntfinalyje prieš gerokai kuklesniais biudžetais disponuojančias komandas.

„Scanpix“ nuotr./Cristiano Ronaldo
„Scanpix“ nuotr./Cristiano Ronaldo

Sugėrę dar vieną nusivylimą, italai jau ima svarstyti apie ateinančią vasarą laukiančias pertvarkas, tarp kurių gali būti ir grandiozinis C.Ronaldo perėjimas į kitą klubą.

Nors 36-erių portugalo sutartis galios iki 2022 m. vasaros, italai jau skaičiuoja, kiek „Juventus“ turėtų prašyti už puolėją, kad sandoris jiems apsimokėtų.

„Il Corriere dello Sport“ pateikė konkrečią sumą – 29 mln. eurų.

Anot italų dienraščio, C.Ronaldo Turino klubui kainavo apie 115 mln. eurų, tačiau per trejus metus portugalas Italijos čempionams ir „uždirbo“ apie 88 mln. eurų, tad prašydami bent 29 mln. eurų „Juventus“ užsitikrintų, jog C.Ronaldo laikotarpis jiems nebūtų nuostolingas.

Tiesa, į šias sumas neįskaičiuojamas portugalo atlyginimas. Skaičiuojama, kad už ateinantį sezoną C.Ronaldo Turine susižertų dar 31 mln. eurų, o su mokesčiais „Senajai senjorai“ dar vienas portugalo sezonas atsieitų apie 54 mln. eurų.

„Il Corriere dello Sport“ paskaičiavo ir tai, kokį pelną C.Ronaldo atvykimas atnešė Turino komandai.

Italai skaičiuoja, jog pirmaisiais metais atributikos pardavimai išaugo net 16 mln. eurų, o tai labiausiai galima sieti būtent su portugalo įsigijimu. Tiesa, jau kitais metais pelnas krito, o prie to prisidėjo ir COVID-19 pandemija.

Be to, italai pažymi, kad net nepaisant prieaugio, „Juventus“ vis dar stipriai nusileido ankstesnėms C.Ronaldo komandoms pagal marškinėlių pardavimus.

Vidutiniškai per metus Turino klubas pardavė po pusę milijono marškinėlių, kai Madrido „Real“ ir „Manchester United“ – po daugiau nei pusantro milijono.

„Il Corriere dello Sport“ taip pat išskyrė, jog „Juventus“ neturėjo progos labiau pasipelnyti iš žiūrovų, kol šie dar buvo leidžiami į stadioną, nes 41 tūkst. žiūrovų talpinanti futbolo šventovė jau ir taip dažniausiai būdavo pilna. Tiesa, „Juventus“ uždirbo 17 proc. daugiau dėl padidintų bilietų kainų.

„Scanpix“ nuotr./Cristiano Ronaldo
„Scanpix“ nuotr./Cristiano Ronaldo

Kaip didžiausią finansinį laimėjimą, susijusį su C.Ronaldo, Italijos žiniasklaida išskiria sutartis su rėmėjais. Per pastaruosius metus „Juventus“ ilgam pratęsė sutartis su „Jeep“ ir „Adidas“, o iš jų gaunamos sumos padvigubėjo. Pavyzdžiui, „Adidas“ iki 2026-ųjų įsipareigojo Turino klubui skirti po 51 mln. eurų per metus, kai anksčiau ta suma siekdavo 23 mln. Papildomus 15 mln. eurų iš aprangos gamintojo Italijos klubas gavo iš karto po to, kai įsigijo C.Ronaldo.

C.Ronaldo su „Juventus“ marškinėliais šį sezoną pelnė 27 įvarčius per 32 rungtynes, o iš viso per 121 susitikimą pasižymėjo 92 kartus.

Turine jis dukart laimėjo „Serie A“ čempionatą, bet šiemet gali likti ir be jo, nes likus 13 turų „Juventus“ nuo pirmąją vietą užimančio ir vieneriomis rungtynėmis daugiau sužaidusio Milano „Inter“ atsilieka jau 10 taškų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis