„Juventus“ stadione rungtynes stebės 12 tūkstančių vaikų

Sekmadienį „Juventus“ stadione laukia unikalus futbolo vakaras. Daugiau nei 12 tūkstančių mokyklinio amžiaus vaikų užpildys Turino klubo stadiono pietinę ir šiaurinę tribūnas.
Turino „Juventus“ tapo Italijos čempionu
Turino „Juventus“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Neeilinis vakaras futbolo pasaulyje vainikuos UNESCO remiamą „Gioca Con Me... Tifa Con Me“ (Žaisk su manim... Palaikyk su manim) projektą.

Vaikai ne tik galės nemokamai mėgautis intriguojančiu „Juventus“ ir „Udinese“ ekipų maču, tačiau taps prieš rungtynes rengiamų iniciatyvų dalyviais bei turės progą iššniukštinėti visus prieš du metus durės atvėriusio „Juventus“ stadiono kampelius. Jiems taip pat bus rengiamos ekskursijos po klubo muziejų, kuris šiuo metu laikomas vienu iš moderniausių pasaulyje.

Rungtynių metu trylika linksmintojų ragins vaikus nudabinti tribūnas įvairiausiomis spalvomis ir skanduoti plakatuose esančius užrašus.

Į „Gioca con me... Tifa con me“ projektą taip pat įtraukta edukacinė programa. Prasidėjus mačui 30 klubo jaunimo akademijos auklėtinių užsivilks fluorescentinius švarkus ir sudarys stadiono tvarkdarių komandą bei atliks jų funkcijas. Jiems tai bus galimybė suprasti tolerantiško ir korektiško elgesio svarbą rungtynių metu.

Stadiono konferencijų salėje 60 vaikų dalyvaus Italijos žaidėjų asociacijos (AIC) organizuojamose dirbtuvėse. Buvęs „Juventus“ žaidėjas Fabio Grosso ir klubo legendos Gaetano Scirea žmona Mariella ves seminarą, kuriame atskleis priežastis, kurios lėmė „Juventus“ stadiono pietinės ir šiaurinės tribūnų uždarymą bei akcentuos korektiško ir tolerantiško elgesio svarbą visuomenėje.

Projekto kulminacija taps 20 metrų ilgio plakatas, ant kurio puikuosis renginio šūkis „Gioca con me.. Tifa con me“. Didžiulis plakatas į stadioną bus įneštas lydint abiejų komandų žaidėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis