Kritikos strėlės sminga: FIFA vadovas mirštančius migrantus suplakė su futbolo reformomis

FIFA prezidentas Gianni Infantino yra aršiai kritikuojamas dėl komentarų, kuriuose į vieną suplakė ir mirštančius Afrikos migrantus, ir planuojamas reformas futbole.

FIFA jau kurį laiką kalba apie būtinybę pasaulio čempionatą rengti ne kas ketverius, o kas dvejus metus.

G.Infantino sako, jog reguliaresnis pasaulio čempionatas įpūsti viltį kai kurioms šalims, bet tokie jo žodžiai iškart buvo pasitikti prieštaringai.

„Turime suteikti galimybes, turime suteikti orumo, – sakė G.Infantino. – Ne dalinant labdarą, tačiau leidžiant dalyvauti visam likusiam pasauliui. Turime suteikti viltį afrikiečiams, kad jie nesiryžtų kirsti Viduržemio jūros, ieškodami geresnio gyvenimo, o, veikiau, mirties jūroje.“

Daugiau nei 23 tūkst. žmonių yra laikomi dingusiais be žinios po bandymo kirsti Viduržemio jūrą.

Vėliau G.Infantino išplatino pranešimą, kuriame teigė, jog jo žodžiai yra blogai interpretuojami.

„Noriu pabrėžti, kad kalboje pagrindinė mintis buvo, jog visi, dalyvaujantys sprendimų priėmime, turime būti atsakingi ir gerinti situaciją visame pasaulyje“, – teigė FIFA prezidentas.

„Human Rights Watch“ direktorius Andrew Stroehleinas tviteryje rašė ironiškai: „Mano kolegos kalbasi su pabėgėliais kasdien. Kažkaip nei vienas iš jų nepaminėjo futbolo pasaulio čempionatų dažnumo.“

„Kick It Out“ organizacijos vadovas Tony Burnettas buvo griežtas: „FIFA yra daugybę milijardų uždirbanti organizacija. Jie turi reikiamas lėšas, kad investuotų į geresnio gyvenimo nepasiturintiems sukūrimą. Visiškai neadekvatu teigti, jog pasaulio čempionato rengimas kas dvejus metus gali būti sprendimas migrantams, kurie rizikuoja gyvybėmis, dažniausiai bėgdami nuo karo.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis