Kroatijos futbolo vadovas pasisakė apie L.Modričiaus ir trenerio ateitį: „Paspaudėme rankas“

Kroatijos futbolo rinktinė pirmą kartą per 10 metų didžiuosiuose futbolo turnyruose neįveikė pirmojo etapo, o tai tapo priežastimi garsiai prabilti apie galimas permainas komandoje.

Kroatus 2024 metų Europos futbolo čempionate pražudė pralaimėjimas 0:3 Ispanijai ir du per teisėjo kompensuotą laiką praleisti įvarčiai, nulėmę lygiąsias su albanais (2:2) ir italais (1:1). Taip Kroatijos ekipa B grupėje liko trečia, o pelnytų 2 taškų neužteko bilietui į aštuntfinalį pelnyti.

Tokia turnyro baigtis paskatino kalbas apie braškančią vyriausiojo trenerio Zlatko Daličiaus kėdę. Vis dėlto Kroatijos futbolo federacijos prezidentas Marijanas Kustičius savo šalies žiniasklaidą užtikrino, kad permainų nebus.

„Jis yra ir liks rinktinės treneriu. Kalbėjomės ir paspaudėme vienas kitam rankas. Lieka, galiu tiek pasakyti“, – tokius Kroatijos futbolo vadovo žodžius cituoja 24sata.hr.

Z.Daličiaus dabartinė sutartis su Kroatijos futbolo federacija galioja iki 2026 metų pasaulio čempionato pabaigos.

57 metų futbolo specialistas savo šalies rinktinei vadovauja nuo 2017 metų, su ja tapo 2018-ųjų pasaulio vicečempionu ir 2022 m. pasaulio čempionato bronzos medalio laimėtoju. Skelbiama, kad Z.Daličius per metus uždirba 1,5 mln. eurų ir tarp geriausiai apmokamų „Euro 2024“ dalyvių trenerių dalinasi 9-11 vietas su austrams vadovaujančiu Ralfu Rangnicku bei belgų strategu Domenico Tedesco.

M.Kustičius taip pat pasisakė apie 39-uosius metus bebaigiančio Lukos Modričiaus galimą atsisveikinimą su nacionaline komanda.

„Tikiuosi, kad jis liks rinktinėje ir ryšės kapitono raištį Tautų lygos turnyre bei pasaulio čempionate. Jis nuspręs pats, bet tikiu, kad jis liks. Labai to noriu“, – tvirtino Kroatijos futbolo federacijos prezidentas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis