2018-19 metų sezone PSG surinko 637 milijonus, 2010-11, palyginimui – net septyniskart mažiau.
Lionelio Messi atvykimas iš „Barcelona“ neabejotinai turėjo įtakos tokiam skaičių šuoliui šiemet, mat su argentiniečio atėjimu prie klubo prisijungė net 11 rėmėjų.
Vien iš rėmimo sutarčių Paryžiaus klubas turėtų surinkti apie 310 mln. eurų.
„Qatar Airways“ turėtų tapti pagrindiniu klubo rėmėju, kurio logotipas puikuotųsi ant marškinėlių geriausioje pozicijoje. Tai įmonei kainuos 60-70 mln. eurų per metus.
Iš viso PSG pardavė net milijoną marškinėlių per sezoną, o 60 proc. jų buvo su L.Messi pavarde ant nugaros. Praėjusiame sezone paryžiečiai pardavė atributikos už 41 mln. eurų, šiemet šis skaičius buvo pasiektas dar sezono viduryje.
Vienintelė sritis, kurioje tikslų nepavyko įgyvendinti – pajamos iš transliacijų. Klubas planavo žaisti Čempionų lygos pusfinalyje, tačiau į jį nepateko.