2023 08 08

Mįslingas projektas Suvalkijoje: prabilęs Levanas Hulordava skambiai kirto ir Žydrūnui Buzui, ir žiniasklaidai (II dalis)

Ukrainos pilietis Levanas Hulordava ir Sakartvelo pilietis Tornikė Chkhikvadzė – šių dviejų vyrų pavardės įrašytos VšĮ „MML City“ steigimo sutartyje. Mistinis klubas iš Marijampolės toli gražu ne dėl savo rezultatų tapo viena ryškiausių temų Lietuvos futbole šiame sezone. 15min aiškinosi, kas yra paslaptingieji investuotojai ir kodėl jų purtosi net pats Žydrūnas Buzas, buvęs įtakingas Lietuvos futbolo federacijos veikėjas iš Marijampolės, prieš pusmetį perleidęs šiems asmenims klubo valdymą.
„MML City“ city vadovas Levanas Hulordava
„MML City“ city vadovas Levanas Hulordava / 15min nuotr.

Tai yra antroji pasakojimo apie „Marijampolė City“ dalis. Pirmąją, kurioje pasakojama apie keistus savininko nurodymus, skolas, pažadus mirusio Karolio Chveduko mamai ir lažybų dvoką, galite skaityti ČIA.

Nauji veidai

„Marijampolė City“ klubas Žydrūno Buzo buvo įkurtas 2018-ais, po ketverių metų marijampoliečiai perėmė paskutinį tango sušokusio Kazlų Rūdos „Šilo“ licenciją bei startavo Pirmojoje lygoje.

Nors buvo užimta gana solidi penktoji vieta, vos prasidėjęs projektas greitai baigėsi. Prieš pat 2023-iųjų sezoną pranešta, kad klubas perleidžiamas naujiems savininkams.

O tiksliau – Levanui Hulordavai. Šis Sakartvele gimęs, tačiau ilgai Ukrainoje gyvenęs 35-erių vyras – buvęs futbolininkas. Tiesa, po karjeros pabaigos jis jau spėjo pasižymėti ir įtarimų pritemdytuose futbolo koridoriuose.

nuotr. asmeninio archyvo/Levanas Hulordava
nuotr. asmeninio archyvo/Levanas Hulordava

Tornikė Chkhikvadzė, nurodomas kaip VšĮ „MML City“ antrasis steigėjas, taip ir liko paslaptimi. Nei kolegos Sakartvele, nei Marijampolės komandoje žaidę futbolininkai šio asmens nėra nei girdėję, nei regėję.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis