Nauju A lygos prezidentu išrinktas Gintaras Staniulis

Vasario 12 dieną įvyko „TOPsport A lygos“ visuotinis narių susirinkimas, kurio metu buvo išrinktas naujasis Lietuvos futbolo klubų asociacijos A lygos prezidentas. Juo tapo Janą Nevoiną pakeitęs verslininkas Gintaras Staniulis, kurio kandidatūrą patvirtino klubų atstovai.
Gintaras Staniulis
Gintaras Staniulis / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

„TOPsport A lygoje“ įtvirtinta nauja viceprezidento pareigybė – šioje pozicijoje darbuosis J.Nevoina, kuris lieka Lietuvos futbolo federacijos (LFF) Vykdomojo komiteto nariu. Po praėjusio visuotinio narių susirinkimo G.Staniulis Vykdomojo komiteto nariu dar netapo.

LFF prezidentas Edgaras Stankevičius pasidžiaugė tuo, kad prie „TOPsport A lygos“ pavyko pritraukti puikiai Lietuvos verslo pasaulyje žinomą žmogų.

„Ne kartą ir ne du spaudoje minėjau, kad šalia federacijos antras produktas, kurį auginame ir į kurį investuojame finansinius ir žmogiškuosius resursus, yra A lygos produkto kūrimas. Visą laiką sakiau, jog norisi turėti šalia savęs stiprų ir energingą žmogų iš verslo. Tas žmogus, kuris buvo išrinktas ir patvirtintas naujuoju „TOPsport A lygos“ prezidentu, yra su patirtimi, išmano sportą ir jam nereikės aiškinti, iš ko susideda futbolas, kaip jis žaidžiamas. Malonu ir smagu, kad Gintaras Staniulis apsisprendė, sudalyvavo rinkimuose ir patikėjo šia idėja.

Turime gerų pavyzdžių, ką iš verslo atėjęs vienas ar kitas žmogus gali padaryti per savo pažinčių sritį, norą, finansinę pusę ir kapitalą. Visus šiuos kriterijus Gintaras atitiko. Džiaugiuosi federacijos ir klubų vardu, kad pavyko jį įtikinti prisijungti prie A lygos gretų ir tapti naujuoju prezidentu“, – apibendrino E.Stankevičius.

VIDEO: A lyga turi naują prezidentą

Naujasis „TOPsport A lygos“ prezidentas G.Staniulis artimiausiu metu ketina pabendrauti su kiekvieno klubo atstovais ir pasidalinti idėjomis, kaip galima jiems padėti.

„Visada nauji iššūkiai yra tiek įdomūs, tiek ir atsakingi. Pats ilgai galvojau iki kol buvo priimtas sprendimas priimti šį iššūkį, nes futbolo bendruomenė Lietuvoje yra didelė ir stipri. Turbūt trūksta nedaug, kažkokių rezultatų, kad vėl žiūrovai sugrįžtų į stadionus, bet, aišku, reikalingi tokie dalykai kaip infrastruktūriniai sprendimai.

Niekada nesivadovauju ta logika, kad dabar ateisiu ir kažką tai iš karto padarysiu. Reikia įsigilinti į situaciją ir žingsnis po žingsnio bendraujant su klubais siekti tikslų. Nepaisant to, ar klubas čempionas, ar yra ant iškritimo ribos, reikia bendrauti, kontaktuoti, išgirsti jų problemas ir kiek įmanoma stengtis padėti. Manau, artimiausioje ateityje, dviejų savaičių bėgyje, yra planas susitikti su klubais, išgirsti jų problemas ir kiek įmanoma mano jėgomis padėti“, – pasakojo naujasis „TOPsport A lygos“ prezidentas.

Kalbėdamas apie artėjantį sezoną, G.Staniulis išskyrė nemenką intrigų skaičių kovoje dėl aukščiausių pozicijų: „Anksčiau čempionas būdavo aiškus prieš sezoną, dabar matome, kad daugelis klubų gali pretenduoti į čempionų titulą, prizininkus ir galimybes žaisti Europos taurėse – tas ir įdomu. Būtent konkurencija ir aršios kovos skatina ir duoda kažkokį postūmį ar progresą. Mano manymu, laukia įdomus čempionatas. Jeigu yra stiprūs klubai, yra stipri rinktinė“.

E.Stankevičius neabejoja, jog glaudus bendradarbiavimas tarp „TOPsport A lygos“ bei LFF ir toliau bus puoselėjamas.

„Federacija irgi prisidėjo nemažai ieškodama naujo generalinio rėmėjo. Yra visos marketingo ir televizijos transliacijų teisės, transliacijos ir t.t., niekas per daug nesikeičia. Sinergija, kurią federacija turėjo kartu su A lyga, tikiu, kad ir su naujuoju prezidentu pavyks išlaikyti. Bendras darbas turės būti tik dar labiau stiprinamas“, – teigė LFF prezidentas.

2024 metų „TOPsport A lygos“ sezonas startuos kovo 1 dieną, penktadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis