L.Messi turi asmeninę reklamos sutartį su sporto aprangos gamintoja „Adidas“, kuri savo ruožtu dar nuo 1970 metų turi sutartį su FIFA. Sutartis neseniai buvo pratęsta iki 2030-ųjų. „Adidas“ pagal šią sutartį turi teisę komerciniais tikslas naudoti visą FIFA simboliką, kartu ir susijusią su „Auksiniu kamuoliu“.
Tuo tarpu tiek Cristiano Ronaldo, tiek trečiasis „Auksinio kamuolio“ kandidatas Franckas Ribery turi sutartis su pagrindiniu „Adidas“ konkurentu „Nike“.
Kaip praneša portalas goal.com, „Nike“ kompanijos klientai negalėtų šio apdovanojimo komerciškai išnaudoti taip, kaip tai daro „Adidas“ su L.Messi priešakyje.
„Mūsų bendradarbiavimo su FIFA dėka mes galime komerciniais tikslais naudoti „Ballon d'Or“ oficialų vardą ir prekinį ženklą, o „Nike“ to daryti negali“, – teigė „Adidas“ atstovas Benas Goldhagenas.
Po ketvirtojo L.Messi triumfo „Auksinio kamuolio“ rinkimuose pernai „Adidas“ išleido proginius batelius f50. Šių metų kovą žadama išleisti naujus batelius, nesvarbu, laimės argentinietis trofėjų, ar ne. C.Ronaldo ir jo rėmėjai „Nike“ negalėtų naudoti FIFA simbolikos jokiuose savo produktuose.
Tuo tarpu „Adidas“, kuri iš futbolo produkcijos 2012 m. uždirbo per 1,7 mlrd. JAV dolerių, planuoja šiemet šią dalį padidinti iki dviejų milijardų. Vienas pagrindinių šio plano veiksnių – L.Messi.
„Jis vis dar yra per mažai reklamuojamas JAV rinkoje. Mes planuojame reklaminę kampaniją, kurioje L.Messi bus pristatomas kaip geriausias pasaulio futbolininkas. Manome, kad 2014 metų pasaulio pirmenybės L.Messi bus istorinės“, – teigė „Adidas“ Šiaurės Amerikos padalinio direktorius Ernesto Bruce'as.
L.Messi yra tik antrasis futbolininkas po brito Davido Beckhamo, kuriam „Adidas“ yra sukūrusi atskiro prekės ženklo produkciją, pavadintą argentiniečio vardu.