03 29 /15:30

Netikėtas posūkis – geidžiamiausias futbolo protas liks ten, kur yra: „Apsisprendžiau“

Istorinį sezoną su Lėverkuzeno „Bayer“ klubu išgyvenantis Xabi Alonso tapo geidžiamiausia preke futbolo trenerių turguje, tačiau nebūtinai parduodama.

Įtakingi futbolo žurnalistai Davidas Ornsteinas ir Jamesas Pearce'as iš „The Athletic“ praneša, kad šį sezoną dar nepralaimėjęs 42-ejų ispanas turėtų likti prie „Bayer“ vairo ir kitame sezone.

Anksčiau ne sykį skelbta, kad X.Alonso parašo itin geidžia Vokietijos galiūnas Miuncheno „Bayern“, vasarą išsiskirsiantis su Thomasu Tucheliu, ir Anglijos milžinas „Liverpool“, kuriam po šio sezono taip pat teks ieškoti naujo vairininko, nes Jurgenas Kloppas nutarė pailsėti.

Vis dėlto, pasak naujausių pranešimų, „mažai tikėtina“, jog stebuklingai su Lėverkuzeno klubu dirbantis X.Alonso imsis permainų karjeroje.

„Scanpix“ nuotr./Xabi Alonso
„Scanpix“ nuotr./Xabi Alonso

Ispano sutartis Lėverkuzene galioja iki 2026-ųjų vasaros.

Kitas garsus futbolo žurnalistas Fabrizio Romano patvirtina šią informaciją ir papildo, kad X.Alonso galės išvykti 2025-ųjų vasarą.

Penktadienio popietę oficialiai savo poziciją išdėstė ir pats X.Alonso.

„Turėjau gerą susitikimą su „Bayer“ vadovybę ir informavau ją, kad lieku klube bei tęsiu darbus. Kalbų apie mano ateitį buvo daug, bet išnaudojau šią pertrauką apmąstymui ir apsisprendimui. Čia yra mano vieta“, – cituojamas X.Alonso.

Šiame sezone „Bayer“ dar nepralaimėjo nei Vokietijos čempionate, nei taurės varžybose, nei UEFA Europos lygoje – iš viso 33 pergalės ir tik 5 lygiosios.

„Bayer“ niekada nėra tapęs „Bundesliga“ čempionatu, bet šalies pirmenybėse šiuo metu pirmauja 10 taškų persvara (lieka 8 turai).

Vokietijos taurėje jis jau pasiekė pusfinalį, o Europos lygoje – ketvirtfinalį.

Standings provided by Sofascore

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis