„Osasuna“ dėl seno skandalo pašalinta iš UEFA Europos Konferencijų lygos

Ispanijos futbolo čempionate 7 vietą užėmusi Pamplonos „Osasuna“ pelnė teisę dalyvauti UEFA Europos Konferencijų lygos atrankos varžybose nuo ketvirtojo etapo, tačiau ja pasinaudoti tikriausiai negalės.
„Osasuna“ stadione po pergalės prieš „Girona“ sugrįžimas į tarptautinę areną buvo pažymėtas tokiu būdu.
„Osasuna“ stadione po pergalės prieš „Girona“ sugrįžimas į tarptautinę areną buvo pažymėtas tokiu būdu. / IMAGO/CordonPress nuotr.

Viskas – dėl dar 2013-2014 metų sezone kilusio sutartų rungtynių skandalo, kuris baigėsi tik 2020 metais paskelbtu nuosprendžiu keletui buvusių „Osasuna“ direktorių. Naujoji klubo vadovybė tuomet išreiškė palaikymą priimatam sprendimui ir kategoriškai atsiribojo nuo visų bandymų sukčiauti.

Vis dėlto, pagal UEFA taisykles, po 2006-2007 metų sezono į sutartų rungtynių skandalą įsivėlęs bet kuris klubas gali būti pašalintas iš artimiausio Europos taurių turnyro, į kurį pateks. Padėtis taip susiklostė, kad Pamplonos ekipa į tarptautinę areną pagaliau prasimušė prabėgus dešimtmečiui po skandalo.

UEFA Kontrolės, etikos ir drausmės komitetas neužtruko ir paskelbė, kad „Osasuna“ negalės dalyvauti UEFA Europos Konferencijų lygos atrankos varžybose. Pamplonos klubas pateikė apeliaciją, tačiau ją UEFA Apeliacijų komitetas atmetė ir paliko galioti ankstesnį sprendimą.

„Osasuna“ ketina griebtis paskutinio šiaudo – kreiptis į Sporto arbitražo teismą.

„Apgailestaujame, kad UEFA siunčia futbolo pasauliui neteisingą žinią ir baudžia tuos, kas kovoja su korupcija ir ją persekioja“, – sakoma klubo pareiškime.

Jei padėtis nepasikeis, Pamplonos ekipos vietą turnyre užims 8 vietą Ispanijos čempionate užėmęs Bilbao „Athletic“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų