Kampanija, prie kurios prisidėjo reklamos agentūra „Wiedfen+Kennedy“, susideda iš dviejų dalių.
Pirmoje dalyje, pavadintoje „Ilgosios pertraukos kalba“, „Nike“ ambasadorius ir Turkijos rinktinės kapitonas Arda Turanas savo žodžiais motyvuoja komandos draugus. Žaidėjas ilgosios pertraukos metu ragina „žaisti už vaikus, svajojančius apsivilkti rinktinės marškinėlius“.
Antroje kampanijos dalyje veiksmas tęsiasi persirengimo kambaryje, tik čia „Nike“ pritaikė 360 laipsnių video technologiją. Nors Turkijos rinktinės kapitonas ir „Barcelona“ klubo žaidėjas Arda Turanas vėl rėžia kalbą, šiame vaizdo įraše galima patiems valdyti vaizdo rodymo kampą.
Atrodo, jog tenka atsidurti viduryje rūbinės apsuptam komandos draugų, tik čia tvyro ne pati geriausia atmosfera.