Po šio sezono baigsis ilgametė „Barcos“ sutartis su japonų bendrove „Rakuten“, o naujo pagrindinio rėmėjo ieškantys katalonai sulaukė dėmesio iš daugybės bendrovių.
Galiausiai, „Barcelona“ pasirinko švedo Danielio Eko valdomą komercinę muzikos klausymosi internetu platformą „Spotify“.
Ispanijos radijo RAC1 teigimu, „Barca“ su „Spotify“ pasirašys trejų metų 280 mln. eurų vertės kontraktą, į kurį bus įtrauktos kelios pagrindinės sąlygos. Iki parašų sudėjimo trūksta tik „Barcos“ valdybos patvirtinimo.
Teigiama, kad „Spotify“ pavadinimas atsiras ant vyrų ir moterų „Barcelona“ komandų marškinėlių.
Maža to, veikiausiai bus pakeistas ir stadiono pavadinimas – 99,7 tūkst. sirgalių talpinanti arena vadinsis „Spotify Camp Nou“.
1957 metais užbaigtas statyti Barselonos stadionas yra didžiausia Europoje futbolo šventovė.