Po grandų mūšio – daltonikų pasipiktinimas: jie negalėjo atskirti komandų

„Liverpool“ ir „Manchester United“ rungtynės šeštadienį baigėsi be įvarčių, tačiau „Premier“ lygai atskriejo šimtai laiškų, kuriuose spalvų neskiriantys žmonės piktinosi, jog negalėjo atskirti komandų.
„Liverpool“ – „Manchester United“
„Liverpool“ – „Manchester United“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Man United“ žalių aprangų daltonikai negalėjo atskirti nuo tradicinių „Liverpool“ raudonų marškinėlių.

Vietoje to, kad vilkėtų baltai juodas aprangas, kurias dažniausiai renkasi išvykose, Mančesterio klubas nutarė rinktis „legendinės žemės žalumo“ spalvą, kaip ją pavadino gamintojas „Adidas“.

Daugybė žiūrovų, neskiriančių spalvų, negalėjo atskirti komandų, o į situaciją įsikišo ir Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi organizacija, besirūpinanti spalvinės regos sutrikimą turinčių žmonių gerove.

„Scanpix“ nuotr./„Liverpool“ – „Manchester United“
„Scanpix“ nuotr./„Liverpool“ – „Manchester United“

„Tai nutinka dažnai, šiais metais jau ne pirmas kartas, – ESPN sakė organizacijos vadovė Kathryn Albany-Ward. – Anksčiau taip nutiko per „Southampton“ ir „Sheffield United“ rungtynes, dabar ir per „Liverpool“ prieš „Man United“. Tokių atvejų – daugybė.

Bet tiek skundų, kiek sulaukėme po pastarųjų rungtynių, dar nesame turėję. Jų buvo šimtai, ilgai ties tuo dirbome.

Yra bendrinė problema, tai didelė problema, su šiuo sutrikimu susiduria vienas iš dvylikos žmonių.“

ESPN rašo, kad „Premier“ lyga naudoja kompiuterinę programą, kuri nustato, ar daltonikai skirs komandas. Į šią programą net buvo įtraukta funkcija, kuri parenka geriausius spalvų derinius.

ESPN taip pat praneša, kad „Premier“ lyga informavo „Man United“ klubą apie problemą prieš mačą su „Liverpool“, bet paprašė pakeisti tik kojinių spalvą iš žalios į baltą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis