Po pergalės Vilniuje Šiaurės Airijos žiniasklaida triumfuoja – to neregėjome 14 metų

Šiaurės Airijos futbolo visuomenė lengviau atsikvėpė. Pergalė Vilniuje šios šalies rinktinei leido vėl susigrąžinti viltis pakovoti dėl vietos 2022-ųjų pasaulio futbolo čempionate, o svarbiausia – vėl pajausti įvarčio skonį.
Lietuva – Šiaurės Airija
Justas Lasickas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Keturis – tiek įvarčių ketvirtadienio vakarą į Lietuvos rinktinės vartus sumušė Iano Baraclougho vyrai.

Tai buvo pirmieji airių taiklūs smūgiai šioje atrankos kampanijoje. Keturis įvarčius ši Britų salų komanda pastarąjį kartą mušė prieš 14 metų – 2017-ųjų kovą, kai irgi 4:1 pranoko Lichtenšteiną.

„Vyrai buvo labai vieningi ir puikūs. Nors turėjome labai rimtų nuostolių, sugebėjome susitelkti ir kantriai dirbdami pasiekėme rezultatą“, – po pergalės Vilniuje džiaugėsi airius treniruojantis anglas I.Baracloughas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Ianas Baracloughas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Ianas Baracloughas

Į Vilnių svečiai atvyko be kelių ryškių savo žvaigždžių, žaidžiančių Anglijos „Premier“ lygoje ir antro kėlinio viduryje vaikščiojo peilio ašmenimis, kai po VAR peržiūros į jų vartus buvo skirtas baudinys.

Tačiau Arvydas Novikovas galimybe išlyginti rezultatą nepasinaudojo, o po to svečiai dviem įvarčiais įtvirtino savo sėkmę ir užbaigė mūsiškių kančią.

„Prieš šias rungtynes sunku buvo prognozuoti, jog komanda sugebės įmušti net keturis įvarčius. Šis rezultatyvus šėlsmas gerokai pakėlė kovinę vyrų dvasią prieš artėjantį svarbų mačą namuose su Šveicarija“, – penktadienį pažymi „Belfast Telegraph“.

„Aikštėje mačiau tikrą komandą, kuri surengė puikų pasirodymą. Privalome tokie pat išlikti ir draugiškame mače su estais bei vėliau vyksiančioje akistatoje su šveicarais“, – kalbėjo I.Baracloughas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis