Populiarumo sulaukęs 15min podkastas „Skrieja kamuolys“ bus transliuojamas reguliariai

Birželio mėn. startavęs specialiai Pasaulio futbolo čempionatui skirtas 15min podkastas „Skrieja kamuolys“ sulaukė didelio futbolo sirgalių susidomėjimo, todėl nuo šiol bus transliuojamas reguliariai. Rugpjūčio 6 d. startuos pirmoji naujojo sezono laida. Savaitinę laidą kurs ta pati komanda: 15min žurnalistai Gintaras Radauskas ir Marius Bagdonas, humoristas Paulius Ambrazevičius ir „Viaplay“ komentatorius Rytis Vyšniauskas.
Podkasto „Skrieja kamuolys“ kūrėjų komanda
Podkasto „Skrieja kamuolys“ kūrėjų komanda / 15min nuotr.

Laidos metu bus aptariamos kovos stipriausiose Europos futbolo lygose, UEFA turnyruose. Dėmesio, žinoma, sulauks Lietuvos A lyga, nacionalinės rinktinės pasirodymai.

Nauja auganti platforma

„Audioturinys sparčiai populiarėja visame pasaulyje, tad didieji portalai siūlo vis daugiau įvairių audioformatų. 15min šiuo metu irgi kuria audioplatformą, kurioje bus įvairaus turinio, taip pat ir podkastų.

Auditorijos susidomėjimas podkastu „Skrieja kamuolys“ tik parodė, kad žmonėms įdomių audioformatų reikia, ir Gintaras su komanda sukūrė puikų turinį. Džiaugiamės, kad podkastas bus tęsiamas“, – teigia 15min generalinis direktorius Ramūnas Šaučikovas.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Ramūnas Šaučikovas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Ramūnas Šaučikovas

Vienas podkasto „Skrieja kamuolys“ epizodas buvo išklausytas vidutiniškai 2700 kartų. Klausytojų įsitraukimas buvo didelis, pavyzdžiui, „iTunes“ platformoje klausytojai vidutiniškai išklausydavo 72 proc. epizodo. Epizodų trukmės vidurkis buvo maždaug 34 minutės.

„Podkastai Lietuvoje yra dar neatrastas ir labai nišinis žanras, tačiau pasaulio futbolo čempionatas buvo puiki proga paeksperimentuoti. Nekėlėme jokių išankstinių tikslų, tačiau klausytojų ratas didėjo ir rezultatai maloniai nustebino. Skaičiai buvo geri, o auditorijos įsitraukimas didelis, nors dar tik pati pradžia.

Podkastų auditorija labai vertinama visame pasaulyje, nes ji labai tikslinė ir sunkiai pasiekiama. Džiaugiuosi, kad tokiai reikliai auditorijai ateityje galėsime pasiūlyti daugiau išskirtinio audioturinio“, – tvirtina 15min audioplatformos vystymo vadovas Gediminas Galkauskas.

„Pasaulio čempionatui jau baigiantis, žmonės pradėjo klausinėti manęs ir kitų podkasto kūrėjų, ar „Skrieja kamuolys“ bus tęsiamas. Supratome, kad to mūsų auditorijai reikia, ir pasitarę su komanda užsidegėme sau žalią šviesą.

Analizė, prognozės, netikėtumai, juokeliai ir draugiški pasišaipymai – bus visko. Ir viskas – apie futbolą“, – pasakojo vienas podkasto „Skrieja kamuolys“ iniciatorių, 15min žurnalistas Gintaras Radauskas.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Gintaras Radauskas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Gintaras Radauskas

Tikriems futbolo gerbėjams

„Skrieja kamuolys“ komanda pasaulio futbolo čempionato metu sukūrė 25 podkasto dalis. Daugiausia perklausų sulaukusioje laidoje buvo kalbama apie Neymaro vaidybą ir belgų rinktinės pergalę paskutinę minutę prieš Japonijos vienuolikę.

„Įsibėgėjome labai lengvai, o pasaulio čempionatas dar kartą įrodė, kad Lietuvoje futbolo fanų netrūksta. Su podkasto dalyviais esame ne tik kolegos, bet ir geri bičiuliai, manau, kad tai podkastui prideda natūralumo. Dabar bandysime tęsti pradėtus darbus su savaitiniu futbolo podkastu.

Žiūriu labai daug futbolo ir ne tik Anglijos „Premier“ lygą, kurią komentuoju. Atidžiai stebiu ir Vokietijos, Italijos, Ispanijos, Prancūzijos čempionatus. Kartais naktimis pasižiūriu ir Pietų Amerikos šalių čempionatus. Džiaugiuosi, kad bus galimybė apžvelgti visas aktualijas ir smagiai padiskutuoti“, – teigė „Viaplay“ komentatorius Rytis Vyšniauskas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Paulius Ambrazevičius, Gintaras Radauskas ir Rytis Vyšniauskas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Paulius Ambrazevičius, Gintaras Radauskas ir Rytis Vyšniauskas

Komikas ir futbolo sirgalius Paulius Ambrazevičius pridūrė: „Futbolas gražus ir niekad nesibaigia, dėl to smagu, kad su ta pačia komanda ir sezono metu kalbėsimės bei pasakosime apie futbolą ne tik iš visos Europos, bet ir Lietuvos ar net pasaulio.“

Kaipgi be užkietėjusio vokiško futbolo gerbėjo, futbolo tėvynės Anglijos pasiekimus kiekviena pasitaikančia proga menkinančio Mariaus Bagdono?

„Vokietijos, Italijos, Ispanijos ir netgi Prancūzijos čempionatai man yra įdomesni už angliškąjį, tad viliuosi, kad būsiu sveika atsvara Ūkanotojo Albiono futbolo vandenyse kasdien nardantiems savo kolegoms“, – vylėsi 15min sporto žurnalistas M.Bagdonas.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Marius Bagdonas
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Marius Bagdonas

Podkasto „Skrieja kamuolys“ bus galima klausytis portale 15min, platformose „Spotify“, „iTunes“ ir „Podbean“. Pasaulio čempionato metu kurtų laidų galite klausytis čia.

Vėliau podkasto klausyti bus galima šiuo metu kuriamoje 15min audioprogramėlėje, kurią finansuoja „Google“ valdomas „Digital News Initiative“ fondas. Mobiliojoje programėlėje ir portale, 15min vartotojai galės klausyti profesionaliai įgarsintų straipsnių, podkastų, diskusijų ir kitokio turinio. Programėlė startuos 2018 m. gruodį.

Apie 15min

Naujienų portalas 15min – inovatyvus patikimos žiniasklaidos kanalas, kurio misija kurti visuomenės gerovei, prisidėti prie geresnio ir teisingesnio pasaulio kūrimo. 15min žurnalistai už tyrimus ir analitines publikacijas yra nuolat įvertinami tiek nacionaliniais, tiek tarptautiniais apdovanojimais.

15min priklauso didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „Eesti Meedia“. Pagrindinė grupės veikla Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – žiniasklaidos ir skelbimų portalų, televizijos, radijo, leidybos ir kiti verslai.

Lietuvoje grupei kartu su 15min portalu priklauso naujienų agentūra BNS ir skelbimų portalus aruodas.lt, autoplius.lt, skelbiu.lt, cvbankas.lt bei kitus valdanti „Diginet LTU“ grupė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis