2015 03 21 /23:42

Protestuodami prieš „Milan“ vadovus sirgaliai klubą pasitiko tuščiomis tribūnomis

Vieno garsiausių Italijos futbolo klubų, priklausančio buvusio ministro pirmininko Silvio Berlusconi šeimai, sirgaliai surengė protestą prieš klubo vadovus. Per rungtynes namų „San Siro“ stadione su „Cagliari“ ekipa fanai neatėjo į stadioną, tad komandą pasitiko praktiškai tuščios tribūnos. „Milan“ šiose rungtynėse iškovojo pergalę 3:1.
Tuščios „San Siro“ tribūnos
Tuščios „San Siro“ tribūnos / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prisijunkite prie daugiau kaip 11 tūkst. sporto mėgėjų – tapkite 15min.lt sporto grupės nariu „Facebook“ tinkle. Spauskite LIKE.

„Serie A“ pirmenybėse „Rossoneri“ užima vos dešimtąją vietą, o šiemet laimėjo dar tik tris mačus. Sirgaliai nepatenkinti, kad klubas ne tik Europoje, bet net ir Italijoje pastaraisiais metais nebelaikomas tarp favoritų į titulus. Sirgaliai nepatenkinti klubo valdžia ir jos neskaidrumu.

Pagrindinė klubo sirgalių grupuotė „Curva Sud“ praėjusią savaitę visus ragino boikotuoti rungtynes, socialiniame tinkle „Twitter“ plito žymė #SAVEACMILAN.

„Kiek kartų mes aukojomės dėl „Milan“? Kiek kartų mes taupėme naujiems marškinėliams ar norėdami pratęsti sezoninį bilietą, kad galėtume pamatyti komandą stadione? Tačiau komandai trūksta skaidrumo.

Todėl kviečiame visus nedalyvauti šiose rungtynėse, o jeigu dėl kažkokių priežasčių jums to nepavyks padaryti, sėdėdami tribūnose bent jau nemojuokite vėliavomis, nepalaikykite komandos šūksniai ar dainomis“, – savo pranešime rašė „Milan“ sirgaliai.

„Milan“ ekipa mačą laimėjo 3:1, du įvarčius nugalėtojams įmušė Jeremy Menezas (21 ir 78 min.), kartą pasižymėjo Philippe'as Mexesas. Svečiams vienintelį įvartį įmušė Marco Sau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis