R.Breu ir M.Stankevičiaus konflikto detalės: vokietis lietuvius išvadino mikimauzais

Praėjusią savaitę skambiai nuvilnijęs konfliktas tarp Lietuvos futbolo federacijos techninio direktoriaus Reinholdo Breu ir šalies jaunimo (U21) rinktinę treniravusio Mariaus Stankevičiaus atsirito nauja banga. Vienas geriausių šalies futbolininkų duodamas interviu DELFI žurnalistui Mindaugui Augusčiui tikino, jog patyrė mobingą.
Marius Stankevičius ir Reinholdas Breu
Marius Stankevičius ir Reinholdas Breu / 15min koliažas

LFF vadovai praėjusią savaitę buvo priversti priimti skausmingą sprendimą.

Dviejų vyrų ginčas kilo per Lietuvos nacionalinės rinktinės rungtynes su Turkija LFF stadione, kurias mūsiškiai pralaimėjo net 0:6.

Anot M.Stankevičiaus per jas VIP tribūnoje sėdėjęs R.Breu stipriai kritikavo tiek jį, tiek visą mūsų šalies futbolą.

„Nevadinčiau to konfliktu – tiesiog direktorius mane užsipuolė kitų žmonių akivaizdoje. Tas pokalbis pakrypo tiek į mano asmeniškai, tiek į visos mūsų futbolo bendruomenės užgauliojimą – Sakė, kad esame niekam tikę, nemokame dirbti. Jo žodžiais, futbole visi esame mikimauzai. Tikrai ne pačios gražiausios replikos“, – DELFI cituojamas M.Stankevičius.

Jo teigimu, R.Breu neslepia noro vežti jaunus Lietuvos futbolininkus žaisti į užsienį.

„Vadinasi, jau ir taip sėdi ant dviejų kėdžių – rinktinės stratego bei techninio direktoriaus – ir dar nori užimti trečią: vežti žaidėjus į užsienį. Man atrodo, prieš tai jau turėjome tokių žmonių federacijoje, nuo kurių paskui visi norėjo išsivalyti. O dabar atvyko naujas žmogus, kuris nori daryti tą patį. Būtent to aš jo ir paklausiau, o tada jis man atrėžė, jog kels ultimatumą: arba jis, arba aš“, – teigė M.Stankevičius.

Priminsime, kad tarp R.Breu ir M.Stankevičiaus turėjęs pasirinkti LFF Vykdomasis komitetas nusprendė atsisveikinti su lietuviu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis