Raheemas Sterlingas įsiutino gerbėjus – po gėdingo pralaimėjimo puikavosi turtais

Į Angliją grįžęs nacionalinės komandos saugas Raheemas Sterlingas papiktino „Trijų liūtų“ gerbėjus. Po gėdingo pralaimėjimo kukliai Islandijos rinktinei „Euro 2016“ su Anglijos rinktine palikęs futbolininkas didžiavosi savo turtais.
Raheemas Sterlingas pirmajame kėlinyje neišnaudojo auksinės progos
Raheemas Sterlingas pirmajame kėlinyje neišnaudojo auksinės progos / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Anglijos dienraščiai rinktinės pasirodymą „Euro 2016“ pavadino nacionaline gėda, futbolininkai sulaukė itin daug kritikos, tačiau ji ne visiems rūpi.

Štai vienas geriausiai uždirbančių anglų futbolininkų, R.Sterlingas iš „Manchester City“, internete nusprendė pasipuikuoti savo turtais.

Socialiniame tinkle „Snapchat“ paplito įrašas, kuriame 21-erių futbolininkas aprodo savo prabangius namus ir giriasi automobiliais.

Jame matyti brangakmeniais inkrustuota praustuvė, sidabru dengtas tualetas, prabangūs „Range Rover“ ir „Ferrari“ automobiliai.

Vaizdo įrašą filmavo ir paskelbė R.Sterlingo bičiulis, kurį futbolininkas dažnai vadina „broliu“.

Tai papiktino Anglijos rinktinės sirgalius, kurie po iškritimo iš „Euro 2016“ kaltino žaidėjus apatiškumu rinktinei.

„Tai tik patvirtina tai, ką daugelis mano. Jie galvoja tik apie savo uždarbį. Bet kuris normalus žmogus iš gėdos neturėtų kur dėti akių po tokio pasirodymo Prancūzijoje, o jis demonstruoja savo turtus“, – „The Sun“ cituoja pasipiktinusį Anglijos rinktinės gerbėją Nicką Kay'ų.

R.Sterlingas praėjusią vasarą iš „Liverpool“ klubo persikėlė į „Manchester City“. Vos 21-erių žaidėjas uždirba 180 tūkst. svarų sterlingų per savaitę.

Vaizdo įraše matomi namai futbolininkui kainavo 3,5 mln. svarų, juose yra šeši miegamieji, šeši vonios kambariai, baseinas, kino salė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis