Rengiamas didžiulis legendinio Pele daiktų aukcionas, tarp jų – pasaulio čempiono taurė

Geriausias visų laikų pasaulio futbolininkas Pele nusprendė parduoti savo įspūdingą trofėjų ir įvairių daiktų kolekciją. Londone bus parduota beveik 2000 legendiniam futbolininkui priklausančių daiktų.
Pele su Jules Rimet trofėjumi
Pele su Jules Rimet trofėjumi

Įspūdingiausias trofėjus – FIFA ir Meksikos futbolo federacijos specialiai Pele sukurtas Jules'o Rimet'o trofėjus, įteiktas po triumfo 1970 metų pasaulio čempionate.

Toks trofėjus nuo 1930 iki 1970 metų buvo teikiamas pasaulio pirmenybes laimėjusioms komandoms. Nuo 1974 metų skurtas dabartinio modelio prizas.

Aukciono organizatoriaus „Julien's Auctions“ skaičiavimu taurė gali būti įsigyta už maždaug 400-600 tūkst. JAV dolerių, tačiau tikimasi, kad jos kaina perkops milijoną.

„Nusprendžiau leisti sirgaliams ir kolekcionieriams turėti dalį mano praeities ir istorijos. Tikiuosi, kad jie brangins šiuos daiktus ir pasidalins jais su ateities kartomis“, – sakė 75-erių futbolo legenda.

Tarp parduodamų trofėjų yra ir visi trys Pele pasaulio futbolo čempiono medaliai (vertinami po maždaug 200 tūkst. dol.), kamuolys, su kuriuo Pele pelnė savo 1000-ąjį įvartį (40-60 tūkst. dol.), 1977 m. Šiaurės Amerikos futbolo lygos (NASL) čempiono žiedas, 2004 m. olimpinis deglas, daugybė Pele marškinėlių.

Pele yra jauniausias futbolininkas, pelnęs įvartį pasaulio čempionato finale – 1958 m. jam tebuvo 17, tačiau jis įmušė į Švedijos vartus 5:2 laimėtame finale.

Aukcionas Londone vyks šių metų birželio 7-9 dienomis. Nuo birželio 1-osios vyks visų parduodamų daiktų parodą. Dalis aukcione gautų lėšų bus paaukota labdarai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis