„Skrieja kamuolys“: nuo kojų nusivaręs Harry, nereikalingas šeštadienio mačas ir „AS Monaco“ prakeiksmas

Dvidešimt ketvirtojoje 15min podkasto „Skrieja kamuolys“ laidoje – apie kroatų pranašumą prieš anglus aikštės viduryje, Garetho Southgate'o ribotus pasirinkimus, kažin ar kam nors įdomias rungtynes dėl trečiosios vietos ir mistišką „AS Monaco“ vartininkų prakeiksmą.
Podkastas „Skrieja kamuolys“
Podkastas „Skrieja kamuolys“ / 15min nuotr.

Kaip ir buvo galima tikėtis, bent jau antrajame pusfinalio rungtynių kėlinyje galinga Kroatijos rinktinės saugų grandis įrodė pranašumą prieš kiek pasimetusius anglus. Finale kroatų jau laukė Prancūzija – šios komandos susitiks sekmadienį.

15min podkasto „Skrieja kamuolys“ komanda šį šeštadienį analizuoja praėjusio trečiadienio kovą tarp Anglijos ir Kroatijos, lygina Harry Kane'o ir Oliver Giroud pasirodymus čempionate, pristato abejotinos vertės rungtynes dėl trečiosios vietos ir atskleidžia, kokią įtaką čempionato baigčiai gali turėti faktas, kad Danijelis Subašičius rungtyniauja „AS Monaco“ klube.

VIDEO: „Skrieja kamuolys“: sisteminės anglų klaidos, mačas dėl 3 vietos ir „AS Monaco” įspaudas čempionate

Studijoje – „Viaplay“ komentatorius Rytis Vyšniauskas ir 15min žurnalistai Marius Bagdonas bei Gintaras Radauskas.

Podkasto „Skrieja kamuolys“ kiekvieną pasaulio čempionato rungtynių dieną ieškokite portale 15min, taip pat – platformose „Podbean“, „iTunes“ ir „Spotify“.

„Skrieja kamuolys“ rengėjai yra įkūrę pasaulio čempionato „Fantasy“ lygą. Jos kodas: 6AHRWAOL. Prisijunkite (čia), suburkite komandą – pasivaržysime. Prizas nugalėtojui – oficialus čempionato kamuolys „adidas“ „Telstar 18“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis