„Sūduvos“ treneris Darius Gvildys: „Mače su „Žalgiriu“ būtina disciplina ir maksimali koncentracija“

Marijampolės „Sūduvos“ futbolininkai antradidnį, birželio 18 dieną, išvykoje žais rungtynes su vienvaldžiu „Smscredit.lt A lygos“ lyderiu – Vilniaus miesto futbolo draugijos „Žalgirio“ klubu.
„Sūduvos“ treneris Darius Gvildys
„Sūduvos“ treneris Darius Gvildys / fksuduva.lt

Marijampolės komandos vyriausiasis treneris Darius Gvildys atsakė į kelis klausimus apie artėjančias rungtynes.

– Treneri, kokios nuotaikos „Sūduvos“ komandoje vyrauja prieš rungtynes su absoliučiais čempionato lyderiais?

– Nuotaikos darbinės. Per dviejų savaičių pertrauką stengėmės pagerinti komandos fizinę kondiciją. Smagu, kad M.Šoblinskas, K.Chvedukas jau dirba su komanda, bet jie dar nėra pilnai pasiruošę žaisti. Rytoj stengsimės įrodyti, kad rezultatas pirmosiose rungtynese buvo atsitiktinumas. Į Vilnių važiuosime reabilituotis.

– Pirmosios rungtynės prieš „Žalgirį“ baigėsi pralaimėjimu 0:5. Tai turbūt skaudžiausias šio sezono pralaimėjimas?

– Taip, jis labai skaudus. Tą dieną „Žalgiris“ sumušė viską, ką galėjo...

– „Žalgirio“ įvarčių santykis per paskutinias 5 rungtynes yra 26:1. Kaip manote, ar varžovų autoritetas nepaveiks jaunų futbolininkų?

– Nemanau, kad gali paveikti. Mūsų komanda jauna, bet ambicinga, nesižvalgome į autoritetus.

– Pastaruoju metu susidaro vaizdas, kad „Žalgiris“ yra komanda be silpnų vietų. Kaip manote, ar vis dėlto ši komanda yra pažeidžiama?

– Su  tokiomis komandomis kaip „Žalgiris“ reikia žaisti disciplinuotai, nė akimirkai neprarandant koncentracijos. Žiūrėjau eilę Vilniaus komandos rungtynių ir mačiau, kaip sėkmingai jie baudžia varžovus. „Žalgirio“ žaidėjai yra pakankamai aukšto lygio, kad neatleistų varžvovams klaidų.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis