Už parduotus garsių futbolininkų marškinėlius – nemokamos futbolo treniruotės vaikams

Paramos aukcionas, pardavęs garsių Lietuvos futbolininkų marškinėlius surinko 5 tūkst. eurų, už kuriuos ateinančius keturis mėnesius 80 vaikų nemokamai mokysis futbolo paslapčių. Iš viso buvo parduota 40 marškinėlių, brangiausiai – už 250 eurų – buvo parduoti legendinio iš Kamerūno kilusio futbolininko Samuelio Eto marškinėliai.
Samuelis Eto
Samuelis Eto / „Scanpix“ nuotr.

Tai – marškinėliai, kuriuos kamerūnietis vilkėjo žaisdamas Machačkalos „Anži“ komandoje. Marškinėlius aukcionui padovanojo ilgametis Lietuvos rinktinės puolėjas Andrius Velička, gavęs juos dovanų gimtadienio proga iš savo buvusio trenerio, kuris „Anži“ komandoje dirbo asistentu.

Pigiausiai – už 55 eurus – parduoti Lietuvos salės futbolo čempionų Kauno „Vyčio“ treniruočių marškinėliai, ant kurių puikavosi geriausio pasaulyje salės futbolininko Ricardinho parašas.

„Aukcione nėra pradinės kainos, kiekvienas gali siūlyti tiek pinigų, kiek norėtų paremti „Vilnius social club“ futbolo programą, kuri skirta sudėtingoje aplinkoje augantiems vaikams. Aukcionas primena žmonėms, kad galima ne tik sau kažką padovanoti, bet ir dalintis su tais, kuriems ypatingai reikalinga visuomenės pagalba ir palaikymas“, – sakė akcijos atstovė Mariana Sutkienė.

Aukcionui savo marškinėlius, vartininko pirštines, futbolo batelius dovanojo ne tik dabar, bet ir praeityje žinomi futbolininkai: Arminas Narbekovas, Tomas Ražanauskas, Tomas Danilevičius, Artūras Rimkevičius, Andrius Velička, Andrius Skerla, broliai Edgaras ir Deividas Česnauskiai, Žydrūnas Karčemarskas, Saulius Mikoliūnas, Mantas Kuklys ir kiti.

Alternatyvus paramos aukcionas organizuojamas antrą kartą, pernai vaikų futbolo treniruotėms buvo surinkta 5200 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis