Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 12 22

Alaus gamybos milžinės pozicija – atsitraukia, nes nenori rusų olimpiadoje

Žinomi Čekijos aludariai „Pilsner Urquell“ nusprendė neturėti nieko bendra su Paryžiaus olimpinėmis žaidynėmis, nes Tarptautinis olimpinis komitetas į jas pakvietė Rusijos ir Baltarusijos sportininkus.
„Oktoberfest“ alaus šventė Miunchene
„Oktoberfest“ alaus šventė Miunchene / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Didelė čekų alaus gamintojų kompanija daug metų buvo Čekijos olimpinio komiteto ir olimpinės rinktinės rėmėja.

Tačiau šiais metais „Pilsner Urquell“ nenori savo vardo ir rinkodaros ženklo matyti ant olimpinių aprangų ar simbolių. Aludariai atsisakė ir reklaminių kompanijų su vasarą vykstančiomis olimpinėmis žaidynėmis.

Kita vertus, „Pilsner Urquell“ planuoja toliau remti atskirus Čekijos sportininkus.

„Mes norime švęsti savo sportininkų sėkmę, bet tik per tuos renginius, kurie atitinka mūsų vertybes“, – sakė kompanijos vadovė Zuzana Dudova.

Kaip žinia, Tarptautinis olimpinis komitetas šį mėnesį paskelbė, kad nepaisant Ukrainoje jau beveik dvejus metus vykdomo karo, Rusijos ir Baltarusijos sportininkai galės dalyvauti Paryžiaus olimpinėse žaidynėse, kurios prasidės liepos 26 dieną.

Agresorių šalių atstovai galės pasirodyti kaip neutralūs sportininkai. Kitaip sakant, Rusijos ir Baltarusijos himnų ir nacionalinių spalvų neturėtų būti.

Siekiama, kad dalyvauti negalėtų ir sportininkai, kurie yra išreiškę palaikymą Rusijos agresijai Ukrainoje ar priklauso karinėms struktūroms.

Čekijos olimpinis komitetas anksčiau yra išreiškęs nuomonę, kad jokie Rusijos ir Baltarusijos atletai neturėtų būti įleidžiami į žaidynes kol vyksta karas Ukrainoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?