Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 06 02

Alternatyvią olimpinę aprangą pristačiusiam A.Pogrebnojui – LTOK niuksas

Aleksandras Pogrebnojus antradienio popietę atviroje erdvėje Vilniaus senamiestyje pristatė, kaip pats sako, alternatyvią olimpinę aprangą. Tiesa, renginyje turėję apsilankyti keli šalies olimpiečiai nepasirodė – toks buvo Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) sprendimas.
Dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus kurtos aprangos kolekcijos pristatymas
Dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus kurtos aprangos kolekcijos pristatymas / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

Kviesdamas žiniasklaidą į aprangos pristatymą A.Pogrebnojus nurodė lengvaatletės Airinės Palšytės ir biatlonininko Karolio Dombrovskio pavardes, bet vėliau žurnalistai buvo informuoti, kad „LTeam“ sportininkų renginyje jie nesutiks.

To priežastis – panaudotas patentuotas prekinis ženklas.

„A.Pogrebnojaus kolekcijos pristatymo aprašyme yra panaudota olimpinė nuosavybė, kuri apima olimpinius pavadinimus, tokius kaip „olimpinės žaidynės“, „olimpinis“, „olimpiada“ ir priklauso Tarptautiniam olimpiniam komitetui (IOC), – 15min olimpiečių nedalyvavimo priežastis komentavo LTOK. – Į tą pačią savoką patenka ir miesto, kuriame vyks Olimpinės žaidynės, bei metų kombinaciją. „Tokyo 2021“ yra patentuotas prekės ženklas, saugomas ir priklausantis IOC. Prekių ženklo naudojimas be jo savininko sutikimo pažeidžia jo teises.

Prekių ženklo naudojimas be jo savininko sutikimo pažeidžia jo teises

Olimpinė nuosavybė, jos apsauga yra svertas, užtikrinantis olimpinio judėjimo finansinį stabilumą ir Olimpinių žaidynių išskirtinumą. Leidimas naudoti olimpinę nuosavybę suteikia vertę oficialiems IOC ir olimpinių žaidynių partneriams bei rėmėjams. Lietuvos olimpinės komandos oficialus rėmėjas bei rūbų gamintojas yra kompanija 4F.“

Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr./Dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus kurtos aprangos kolekcijos pristatymas
Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr./Dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus kurtos aprangos kolekcijos pristatymas

52 metų rūbų dizaineris sporto aprangos srityje darbuojasi ne pirmus metus. Jis yra kūręs aprangas įvairioms sporto šakoms, nuo pačių populiariausių (futbolo ir krepšinio) iki biatlono ir golbolo. Prieš ketverius metus jis jau buvo sukūręs alternatyvią olimpinę aprangą, tada siūlęs raudonus Gedimino stulpų motyvais išmargintus marškinėlius.

Dabar A.Pogrebnojus akcentavo, kad nepyksta ant LTOK, jog ši organizacija nepasirinko jo siūlytos išeiginės aprangos.

Vykusį LTOK konkursą aprangos kūrėjas vadina „fikcija“.

Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr./Dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus kurtos aprangos kolekcijos pristatymas
Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr./Dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus kurtos aprangos kolekcijos pristatymas

„Vidury aptarimo, kai vienas vadovų išeina kažkur, o aš kalbu su tais, kurie nieko nesprendžia, suprantu, kad tai – fikcija. Didelė dalis konkursų Lietuvoje yra fikcija“, – kalbėjo A.Pogrebnojus.

Prieškario tema sukurtas aprangas puošia Vytis, užrašo Lietuva šriftas pasirinktas toks pat, koks buvo ant Dariaus ir Girėno lėktuvo „Lituanica“.

„Tai ateities apranga, galinti būti Tokijuje, Paryžiuje, bet kur kitur. Tiesiog ją siūlau, kam patiks, tam patiks. Aš nesakau, kad olimpinis komitetas turi iš manęs užsakinėti. Po šitos nelaimės, atsitikusios visame pasaulyje, reikia suprasti, kad kiekviena šalis atsakinga tik už save: už savo aprangas, braškes, pieną, už viską. Kai viskas užsidarys, visi galvos tik apie save.

Ši kolekcija pagaminta iš lietuviškų medžiagų, gaminta lietuviškuose fabrikuose. Manau, tai yra svarbu. Mes galime labiau pasistengti dėl savo sportininkų nei kažkoks didelis prekės ženklas, kuriam visai nesvarbu. Jie duoda, ką turi, žino, kad čia didelių pardavimų nebus. Jie gali remti krepšinį, daugiau nieko“, – sakė dizaineris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?