Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2017 05 15

Dopingo sukčiaus Beno Johnsono reklama įsiutino Australiją

Buvusios lengvosios atletikos sprinto įžymybės Beno Johnsono pasirodymas sporto lažybų kompanijos reklamoje ir jos tekstas sukėlė aistrų bangas Australijoje.
Benas Johnsonas
Benas Johnsonas / „Scanpix“ nuotr.

„The Sportsbet“ kompanija pakvietė į savo reklamą kanadietį B.Johnsoną, kuris dėl teigiamo dopingo testo yra netekęs 100 m bėgimo olimpinio aukso medalio, laimėto per 1988 metų žaidynes Seule.

Australijoje 55 metų buvęs lengvaatletis reklamuoja mobiliojo telefono programėlę.

„Jos testas yra teigiamas dėl greičio ir galios vėl ir vėl“, – skelbia B.Johnsonas per reklamą, kurioje yra ir kitų užuominų apie dopingą bei raumeningų atletų.

Australijos sporto ministras Gregas Huntas sukritikavo „Sportsbet“, teigdamas, kad kompanija turėtų atsisakyti šios reklamos. „Naudotis tokiu žinomu dopingo sukčiumi, kaip Benas Johnsonas, savo produkto reklamai yra visiškai netinkama“, – teigė G.Huntas.

Nepriklausomas senatorius Nickas Xenophonas pasiūlė nacionalinės žiniasklaidos prižiūrėtojams, taip pat ir Australijos komunikacijos ir žiniasklaidos atstovams imtis veiksmų. „Tai blogai dėl daugybės atžvilgių – šlovinti dopingo sukčių, sieti su lažybomis ir reklamuoti vaikams yra lengvabūdiška“, – kalbėjo N.Xenophonas.

Ši reklamos žinia žeidžia sąžiningus atletus ir niekina tuos, kurie dirba, kad sportas pasaulyje taptų švaresnis

Australijos antidopingo kontrolieriai paskelbė, kad taip siunčiama „visiškai neteisinga žinutė“. „Ši reklamos žinia žeidžia sąžiningus atletus ir niekina tuos, kurie dirba, kad sportas pasaulyje taptų švaresnis“, – teigiama antidopingo tarnybos pranešime.

Tačiau „Sportsbet“ pranešė, jog nenutrauks reklamos transliavimo.

„Sportstbet“ nepalaiko pasirodymui įtaką darančių medžiagų vartojimo, bet negalvojame atsiprašyti už tai, kad įterpėme šiek tiek humoro į reklamą“, – sakė lažybų kompanijos atstovas.

Azartinių lošimų atstovai Australijoje pastaruoju metu patys skundžiasi dėl didelių nuostolių – per 2014–2015 metus oficialios bendrovės, skaičiuojant visus kanalus, uždirbo apie 23 mln. Australijos dolerių (15,6 mlrd. eurų), t.y. aštuoniais procentais mažiau, palyginti su ankstesniais metais.

Kiek anksčiau šį mėnesį ministras pirmininkas Malcolmas Turnbullas patvirtino, kad vyriausybė uždraus azartinių lošimų reklamas per tiesiogines sporto varžybų transliacijas iki 20 val. 30 min. ir likus penkioms minutėms rungtynių, taip pat ir praėjus penkioms minutėms po jų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos