2012 08 03

Iš apšepusio baseino – penki olimpiečiai

Kauno „Šilainių“ baseinas – ankštas ir apgriuvęs. Tačiau būtent jame septynerius metus treniravosi Rūta Meilutytė. Maža to, tame pačiame baseine išugdyti dar keturi Lietuvos olimpiečiai: Saulius Binevičius, Rolandas Gimbutis, Rimvydas Šalčius ir Minvydas Packevičius.
Vasaros metu tuščia Šilainių plaukimo baseino vonia
Vasaros metu tuščia Šilainių plaukimo baseino vonia / 15min.lt/Eriko Ovčarenko nuotr.

„Iš tokio baseino – penki olimpiečiai, vienas iš jų – auksinis. Visi juokauja, kad galbūt jo nereikėtų renovuoti, nes dar kas „nužiūrės“, – juokėsi Kauno plaukimo mokyklos direktoriaus pavaduotojas Erikas Skyrius.

Kiek surimtėjęs jis pripažino: baseinas verkiant prašosi kapitalinio remonto. Rekonstrukcijos projektas parengtas dar prieš septynerius metus, tačiau lėšų taip ir nesulaukta.

Kaunas giriasi, kad iki metų galo duris atvers modernus 50 m „Girstučio“ baseinas. Bet jau žinoma, kad jis turės trūkumų.

„Olimpinį Londono baseiną sudaro dešimt takų, nors sportininkai plaukia aštuoniuose. „Girstutyje“ irgi bus aštuoni. To varžyboms pakanka, tačiau akivaizdu, kad jau atsiliekame nuo pasaulinių tendencijų, – kalbėjo Lietuvos plaukimo federacijos prezidentė, Lietuvos kūno kultūros akademijos dėstytoja Ilona Judita Zuozienė. –  Yra ir daugiau „kabliukų“. Pavyzdžiui, jei norėtume rengti Europos jaunių plaukimo čempionatą, „Girstutyje“ trūktų vietų žiūrovams. Ten suprojektuota 500 vietų, nors tokioms varžyboms reikėtų apie 2 tūkst. Londono baseine žiūrovams skirta net 18 tūkst. vietų.“

Vis dėlto I.J.Zuozienė įspėjo, kad modernūs baseinai – dar ne viskas. Reikalingas ir nacionalinis plaukimo centras, kuriame būtų ugdomi talentai, petys petin dirbantys su treneriais, medikais ir mokslininkais.

Plačiau skaitykite savaitraštyje „15min“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis