Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 08 24

Krepšinio sirgalius kviečia pasitikrinti žinias – geriausiųjų laukia išskirtiniai „Kalnapilio nealkoholinio“ išleisti fanų marškinėliai

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapilio-Tauro grupė“ kartu su Lietuvos krepšinio federacija (LKF) populiariausio šalies sporto fanams parengė išskirtinį testą. 100-as greičiausiai ir teisingai atsakiusiųjų į 50-imt klausimų apie krepšinį, jo istoriją, legendinius žaidėjus bei įsimintiniausius įvykius bus apdovanoti specialaus leidimo marškinėliais.
Kalnapilio testas
Kalnapilio testas / Įmonės nuotr.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, krepšinio fano testo tikslas yra edukuoti krepšinio gerbėjus ir suteikti jiems papildomų emocijų ne tik stebint krepšinio varžybas.

„Žinoti lietuviško krepšinio raidą, išskirtines asmenybes yra tikrai svarbu, nes šis žaidimas yra svarbi mūsų tautos identiteto dalis. Artėjant pasaulio čempionatui, ištikimiausi fanai turės progą pasitikrinti savo žinias ir prisiminti svarbiausius įvykius, o ir visi kiti galės geriau tiesiog susipažinti su populiariausiu Lietuvos sportu, mūsų rinktinės ir žaidėjų pasiekimais bei krepšinio kultūra“, – sako jis.

Specialiai pasaulio krepšinio čempionatui sukurtas testas patalpintas svetainėje kalnapilisnealkoholinis.lt. Visi norintys dalyvauti gali užsiregistruoti ir pasitikrinti savo žinias apie krepšinį, nuo lietuviško krepšinio ištakų ir svarbių krepšinio asmenybių iki įsimintiniausių įvykių ar pasiekimų. 100-as greičiausių ir teisingai atsakiusių į 50-imt klausimų bus apdovanoti specialiai sukurtais, vardiniais marškinėliais.

100-as greičiausių ir teisingai atsakiusių į 50-imt klausimų bus apdovanoti specialiai sukurtais, vardiniais marškinėliais.

Anot Lietuvos krepšinio federacijos generalinio sekretoriaus Mindaugo Balčiūno, krepšinis Lietuvoje jau daug metų vadinamas antrąja religija, todėl sirgalių edukacija yra itin svarbi ir rinktinės partnerio „Kalnapilio nealkoholinio“ iniciatyva tikrai yra sveikintina.

„Lietuvoje krepšinis nėra tik žaidimas, tai mūsų istorijos atspindys ir pasididžiavimo šaltinis. Šis bendras projektas yra tarsi kelionė po svarbiausių akimirkų ir legendinių žaidėjų, kurie suformavo mūsų krepšinio istoriją, kronikas. Kiekvienas dalyvis, sužinojęs nors vieną naują faktą, užmezga vis tvirtesnį ryšį su šia sporto šaka“, – pabrėžė M.Balčiūnas.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ partnerystė su krepšinio organizacijomis bei klubais tęsiasi jau daugiau nei ketvirtį amžiaus. Įmonių grupės bendradarbiavimas su šalies krepšiniu prasidėjo 1996 m., kai pradėta remti Panevėžio miesto komanda „Kalnapilis“ (dabar – „Lietkabelis“), o 2007 m. buvo pasirašyta Kauno „Žalgirio“ rėmimo sutartis, kuri truko 7-erius metus. Be to, „Kalnapilio-Tauro grupė“ įvairiais laikotarpiais skyrė paramą Lietuvos krepšinio lygai (LKL), o nuo 2021 m. tapo Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju.

Rugpjūčio 25 d. Filipinuose, Japonijoje ir Indonezijoje prasidedančio pasaulio krepšinio čempionato metu Lietuvos vyrų rinktinė grupės etape susitiks su Egipto, Meksikos ir Juodkalnijos komandomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs