Lenktynėse Italijoje – dviratininkės Rasos Leleivytės pergalė

Dviratininkė Rasa Leleivytė („Aromitalia – 3T – Vaiano“) penktadienį laimėjo Italijoje vykstančių 29-ųjų daugiadienių lenktynių „Giro della Toscana – Memorial Michela Fanini“ (UCI II kategorija) pirmąjį etapą.
Rasos Leleivytės startas Paryžiuje
Rasos Leleivytės startas Paryžiuje / Vytauto Dranginio nuotr.

R.Leleivytė 110,15 km nuvažiavo per 2 val. 46 min. 16 sek. (vid. greitis – 39,749 km/h), praneša Lietuvos dviračių sporto federacija.

Už pergalę Lietuvos dviratininkei atiteko 8 pasaulio reitingo taškai.

Lenktynių pabaigoje dviratininkėms teko įveikti 1,3 km ilgio ir 6 proc. statumo įkalnę.

Antra finišavo italė Elise De Vallier („Top Girls – Fassa Bortolo“), o trečia – ispanė Paula Blasi („Massi – Baix Ter“).

Lenktynių lydere tapo ketvirta finišavusi belgė Margot Vanpachtenbeke („VolkerWessels Women’s Pro Cycling Team“).

R. Leleivytė iš 23-iosios vietos šoktelėjo į antrąją. Ji nuo lyderės atsilieka 2 sek. Lietuvos olimpietė tapo taškų klasifikacijos lydere (ciklameno spalvos marškinėliai).

R. Leleivytė ketvirtadienį 2,22 km prologe buvo 23-ia.

Lenktynes, kurios baigsis sekmadienį, pradėjo 127 dviratininkės iš 23 komandų.

R. Leleivytė tapo antrąja dviratininke (po legendinės italės Fabianos Luperini), šiose varžybose dalyvavusia 14-ą kartų. Rasa yra viena iš trijų vyriausių lenktynių dalyvių.

R. Leleivytė šiose varžybose etapą laimėjo ir pernai. Prieš metus, kaip ir 2021 metais, ji bendrojoje įskaitoje iškovojo antrą vietą.

2009 m. šias lenktynes laimėjo Diana Žiliūtė, o 2001 m. Rasa Polikevičiūtė, 2004 m. Edita Pučinskaitė ir 2011 m. R. Leleivytė buvo trečios.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis